Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '15

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sevdiğim Adam'a

İlk defa yaşıyorum böyle duyguları. Seviyorum galiba ! Hem de çok. İlk defa çekinmiyorum söylemekten :) Binlerce kez '' Seni Seviyorum '' demek istiyorum. En çok da gülüşünü sevdim galiba .. Öyle güzel ki öyle içten. Gözlerini de es geçmemek lazım ! Bana baksın sadece o gözler, hiç ayrılmasın gözlerimiz birbirinden.. Beni aşkın, sevdan büyüttü. İlk adımımı galiba ilk senin sayende attım. Sen yokken ben yürüyemiyormuşum demek ki ! Sen yokken ben yaşamıyormuşum galiba .. İyi ki geldin hayatıma. Biliyorum ölene dek ayrılmayacak bu eller bu gözler bu yürekler.. Bana ÖMRÜMÜN SONUNA KADAR BENİMLE OLUR MUSUN ? Dediğin an sadece senin için atıyor bu kalp Aşkım ...Hep yanımda ol inşAllah ! Bu günlerimizi ailemizle birlikte güzel analım :)
 
Toplam blog
: 13
: 125
Kayıt tarihi
: 14.12.14
 
 

18 yaşında, yazası gelen genç bir kız :) Yazar, siler, tekrar yazar ve yayınlar!  ..