Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '15

 
Kategori
Deneme
 

Sevdim içimdeki o çocuğu

Sevdim içimdeki o çocuğu
 

Sevdim içimdeki o çocuğu


Nereye gidersem gideyim kiminle olursam olayım sende gördüğüm o yüceliği bulamıyorum. Öyle sevdim ki bu aşk uğruna ölümde gelse kâfi! Çünkü o vardı onun yansımasıydı her şey. Gülüşün, bakışın, sesin her şey de o vardı. Sen ne kadar göremezsen de ben onu görüyordum. İçim içime sığmaz oldu öğle zehirlendim ki sensizliğe yalnızlığıma kulaç açıyorum.  Sevdim işte apansızca. Usulca yerleştin içime zaman seni benden çalsa da seni görmemi engellese de gözlerimden kan akıyor yastığımın sol yanına. Enginlere sığmaz yükseklerde duramaz oldum. Sen oldum, sen öldüm. Her kapıya kilit vurdum. Gönül el vermiyor başka gönle. Bakamıyorum hiç kimsenin gözlerine uzanamıyorum o düşlere. Yalansız sevdim, suçum sensizliğe kesildi. Çok yorgunum bil ki sensizlikten. Öyle çöktün ki omuzlarıma bak yüzümde renk kalmadı, dizimde derman, kollarımda ferman kalmadı. Her gece uzandığımda Allah’ım ne olur bu aşkla kapa gözlerimi seni gördüm ve kimselere görünmeden Cuma mübarek günü akşamına gitmek sana yol almak istiyorum. Emanetini koruyamıyorum ne olur affet beni. Her gelen bir ses ediyor yaşın geçti artık evlen diye çoluk çocuğa karış yoksa meyvesiz kalırsın diyor. Ama gönül bu Allah’ım seni bulmuşken o gönülde neden kaybedeyim bırak beni yalnızda kalırım ben. İçimden sen yükselir kahrında hoş lütfunda hoş diye nefes alayım. Yollarım öyle yorgun ki ne bir adım önde ne bir adım ilerde yaşayamıyorum. Büyüdüm mü ben diyorum ama hala içimdeki o çocuk büyümedi. Öyle bir çocuk ki ben neylerdi.

Gel uyandır beni sıcacık düşlerinle. Konuk olsun sözlerin gönlüme. Ne köşkler kurdum sana içimde bir bilsen. Gün ağarmadan kimseler uyanmadan gel. Ne bir adım kalsın sende ne de bir varlığım. Susadığım o sonuma gel. Efkâr yüklü o gözler sana çağlar

Gel benim yegâne umudum.

Bilsem ki öleceğim

Ve bilsen ki

Seni her an yeniden seveceğim

Ben bana yabancılaştım. Belki de gözlerim kör oldu yoksullaştım. Yarınlarımı sana verdim günlerimi sana masal diye satır satır çölde mayaladım. Hz. Hacer’in bekleyişi gibi çölde aç ve susuzluğun içinde seni arar gibi içimdeki çocuğa su aradım. Çaresiz derdime çare diye yalvardım. Gözlerim tanıklık ederken sana olan aşkımı gönlümü zincirlere vurdum. Sevdim işte O’ diye diledim.

Ey benim sonsuz aşkım

Kalbimde yaralandım

Gönlümden paralandım

Düşlerim kavgalar yüklü

Yokluğuna dua besteledim

Her baktığım yerde sen her heyecanda kulağımda sesin bir kelam eder nefesin bir kerecikte dilinden gel diye dökülsün hecelerin. Ses etsen elim ayağım tutulur güneş gibi her yanım çöl olur. Muhtaç olduğum o aşk bana ilaç olur. Gelsen de bir gelmesen de. Gelsen biz olur o’na gideriz. Gelmezsen de Ben o’ olur giderim. Allah’ım sen ki kalbimin ibresisin ne olur onu bana döndür ve sonsuz bir nefeste.

/ hcrsen@ah.com //  26.03.2015 / 00.00 //  hcrsen@ah.com /

 

Kahve tadında içimdeki o çocuğu sevdim.

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..