Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Sevdim Seni

Sevdim Seni
 

Seni sevdim...

Bir an dahi unutmamacasına..

Bir su damlası nasıl yol bulur bir çiçeğin damarlarından

yürür yapraklarına..

seni öyle sevdim...


nasıl gün ışığı akar düşsel bir pınardan

geniş vadilere..

ve nasıl bir menekşe açar bir dağda kimsenin haberi olmadan

seni öyle sevdim


ve nasıl hüzünlü bir buluşma olur..

alacakaranlıkta çiğ damlasının bir yaprağa dokunması...

ve bir bebek gülümser nasıl sımsıcak olur her yan

seni öyle sevdim...


yana yana, döne döne...

bir ozanın şiirini okurken..

yahut gece vakti çıplak ayakla koridorda yürürken...


kanayarak, susayarak...susarak..

sevdim en derin uykulardan sana uyanarak...


ben seni her güzel kelimeden..

hatta en güzel renkten daha çok sevdim...

 
Toplam blog
: 37
: 673
Kayıt tarihi
: 11.05.10
 
 

Ankaralı bir grafiker... Şiir yazdığımı farketmem yeni bir keşfim. Mutluluk veriyor. Daha öncesinde ..