Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Beyhan BiÇKİN KOZANOGLU

http://blog.milliyet.com.tr/turk35

08 Ekim '11

 
Kategori
Şiir
 

Sevdim

Sevdim
 

BAZEN YANARSINIZ, NEYE YANDIĞINIZI BİLMEDEN. YANGIN BİTİP KÜLLER SAVRULUNCA BİLE BİLİNMEZ NEDENLER. VE SİZ NEDENSİZ NEDENLERE YANMIŞ OLURSUNUZ SADECE


Ben seni denizin mavisinde sevdim

Baktıkca huzur bulayım diye

 

Ben seni bir papatyanın yapraklarında sevdim

Seviyor sevmiyorda hep sev diye

 

Ben seni gökyüzündeki yıldızlar gibi sevdim

Her yakarışta seni göreyim diye

 

Ben seni güneşin sıcaklığında sevdim

Görmesem bile varlığın ruhumu ısıtsın diye

 

Ben seni yağmur bulutu ağırlığında sevdim

Üzerime bereketli sevgi ol, yağ diye

 

Ben seni kar beyazlığında sevdim

Seninle herşey örtülsün diye

 

Ben seni toprağa atılmış tohum gibi sevdim

Hep ben de büyü diye

 

Ve ben seni ölüm çaresizliğinde sevdim

Var olmasan bile sessizliğimle bende yaşa diye

 
Toplam blog
: 124
: 1137
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

Danimarkada yaşayan bir İzmir'liyim. Hiç de sanıldığı gibi yurtdışında olduğum için milliyetçi değil..