Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '17

 
Kategori
Şiir
 

Sever miydim seni?

Sever miydim seni?
 

Kelimeler aşk için. Söylensin.


Niçin bir ölüm sıcaklığı kalbimde
Hazan rüzgârları kalbimin üstünde
Ağaçların yaprakları başımın üstünde
Kuşların şarkıları aşk şarkıları mı?

Ben cennetle cehennemin ortasında
Beyazlar içinde üzerime atılan topraklar
Aşk sevda yaşanmamış kırık hayaller
Kırık camlar üstünde yürüyen hayaller.

Ölümle, yaşamla gel gitler
Kapımda bekler elinde kör orakla,
Başımı ayırmak ister güneşimden
Vakit geldi der, orakla bekleyen.

Yaşadım mı yaşamadım mı bilmem
Hayata doydum mu doymadım mı bilmem
Acılar içinde çırpınan kalbimi bilsem
Sever miydim seni gideceğini bilsem.

Paris, 16.02.2016

Resim ; Kendi objektifimden / Kelimeler aşk için. / Bakırköy'de bir akşam üzeri.

 
Toplam blog
: 161
: 379
Kayıt tarihi
: 06.02.07
 
 

Matbaacıyım, şu anda malülen emekliyim. Askerden önce şiir denemelerim oldu. Bazı dergi ve gençlik ..