Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '11

 
Kategori
Şiir
 

Sevgi Bahçesi

Sevgi Bahçesi
 

Her çiçek güzeldir


Sevgi bahçesindeyim 

Çiçeklerden bir demet yaptım 

Gülde var papatyada, menekşede 

Hepsi bir arada 

Dileyen tutmak istedi 

Dileyen görmek 

Kimi gülün güzelliğine 

Kimi papatyanın özelliğine 

Kimi menekşenin kokusuna 

Hayran oldu 

Saklamadım, açtım cömertçesine 

Almak isteyen buyursun diye 

Gülen gözlerde gördüm 

Ağlayan yüzlerde 

Gülün dikeni var ya 

Göze çarpmaz güzelliğinde 

Hem ellemek istersin 

Hem koklamak 

İşte ele alırken 

Fark etmezsin o an 

Büyüsüne kapılırsın 

Gizemde acıya talip olursun 

Papatya öyle mi? 

Dertlere devadır 

Gördüğün zaman huzur verir 

İçtiğin zaman tat 

Baharın gelinidir 

Menekşe rengi 

Büyüler her ahengi 

Mis kokusu ile 

Sarar her yeri 

Ben bir demet yaptım 

Kimi güle talip oldu 

Kimi papatyaya 

Kimi menekşeye 

En güzeli sevgi ile verene 

 
Toplam blog
: 22
: 564
Kayıt tarihi
: 21.12.10
 
 

Sevginin gerçeği ile tanışmaya hazır olduğumuz bu günlerde sevgiye ulaşma konusunda birer sevgi gönü..