Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

10 Ocak '11

 
Kategori
Yöresel Yemekler
 

Sevgi Tatlısı

Sevgi Tatlısı
 

internet alıntı


Bir Adet Lekesiz Gönül 

1 Adet Açık Yürek 

500 Gram Güler Yüz 

250 Gram Tatlı Dil 

100 Gram Hürmet 

1 Çorba Kaşığı Sevgi 

1 Çay Kaşığı Hoşgörü 

1 Su Bardağı İyi Niyet 

1 Ölçek Dürüstlük 

Ve Göz Kararı Saygı 

Hazırlanışına gelince; 

Gönül'ü duygu tasına atıp, güler yüzle karıştırın. Yumuşatılmış tatlı dili üzerine ilave ederken, sevgi ve saygıyı ince ince üzerine ekleyin. Hürmet, iyi niyet ve hoşgörüden meydana gelen şurubu da buna katın. Samimiyet ölçüsünde parçalara bölüp, dürüstçe hayata dizin. Açık yürekle pişmesini bekleyin. 

Ve pişirdiğiniz bu SEVGİ tatlısını, karnınız acıkınca değil, ruhunuz acıkınca afiyetle yiyin… 

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,  

Ben olsam dürüstlüğü beş ölçek yapardım, ama sanırım tarif bozulur, çünkü yaşamda dürüst olmak çok önemlidir. 

Sevgi sözcüğünü duyduğum ve okuduğum an ruhum güzelleşiyor, Sevmek güzeldir. 

Böylesine güzel bir yazıyı okuyup sizlerle paylaşamamazlık edemezdim, çok beğendim ve paylaştım,  

İnşallah sizlerde beğenirsiniz,  

 

Sevgiler,  

 

Hülya- 2011 

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...