Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '06

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Sevgi tedavisi

Sevgi tedavisi
 

Hepimiz sevginin ne kadar güçlü bir şifa kaynağı olduğunu biliriz. İşte size içinizi ısıtacak bir onaylama.

İçimin derinliklerinde, varlığımın merkezinde tükenmez bir sevgi kaynağı var.Artık bu sevginin yüzeye çıkmasına izin veriyorum.

O yüreğimi,bedenimi,zihnimi,bilincimi,tüm varlığımı dolduruyor,benden çıkarak her yöne yayılıyor ve çoğalmış olarak bana dönüyor.

Ne kadar çok sevgi verirsem,o kadar çok verebilecek bolluğa kavuşuyorum,çünkü sonsuz bir kaynağa sahibim.

Sevgiyi yaşama ve verme benim kendimi iyi hissetmemi sağlıyor,o benim içsel mutluluğumun bir ifadesidir.Kendimi seviyorum;bundan dolayı da bedenime sevgiyle bakıyorum.

Onu yararlı yiyecek ve içeceklerle besliyorum,onu sevgiyle giydirip kuşatıyorum ve bedenimde bana fışkıran canlılıkta bir sağlık ve enerjiyle,sevgiyle karşılık veriyor.

Kendimi seviyorum;bundan dolayı da tüm ihtiyaçlarımı karşılayan ve içinde yaşamaktan zevk aldığım,rahat bir evde oturuyorum Odaları sevgi titreşimleri ile dolduruyorum ki ben dahil içeri giren herkes bu sevgiyi hissetsin ve onunla beslensin

Kendimi seviyorum;bu yüzden,yapmaktan gerçekten zevk aldığım,yaratıcı yeteneklerimi kullanabildiğim,sevdiğim ve beni seven insanlarla birlikte çalıştığım, insanlar için yararlı bir şeyler yapabildiğim ve karşılığında iyi gelir elde ettiğim bir işte çalışıyorum.

Kendimi seviyorum;bunun içinde insanlara ve diğer canlılara sevecen davranıyor ve onlar hakkında da öyle düşüyorum;çünkü verdiklerimin çoğalarak bana geri döneceklerini biliyorum.Hayatıma yanlızca sevecen insanları çekiyorum,çünkü onlar benim varlığımın aynasıdır.

Kendimi seviyorum;bu yüzden de tüm geçmiş deneyimleri bağışlıyor,ve onları geride bırakıyorum;artık özgürüm.

Kendimi seviyorum;bundan dolayı da bütünüyle şimdi'de yaşıyorumGeleceğimin parlak,mutlu ve güvenli olduğunu bilerek her an'ı iyi yaşıyorum;çünkü ben evrenin sevgili çocuğuyum ve evren, şimdi ve sonsuza dek bana sevgiyle bakacak,beni koruyacaktır

Sizi seviyorum

 
Toplam blog
: 113
: 5180
Kayıt tarihi
: 11.09.06
 
 

Kişisel gelişimde, düşüncelerin kullanımını sanat gibi gördüğümden, 1986yılından itibaren çok sevdiğ..