Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '19

 
Kategori
Deneme
 

Sevgici Geldi Sevgici

Sevgiciii
Sevgiciii
Sevgiciii
Sevgici geldi sevgiciii
Sevgi alanım ben
Sevgi verenim ben
Sevgiciyim ben sevgici
Nerede
Sevgi var oradayım ben
Nerede
Sevgi yok yokum orada ben
Yokum
Yokum
Yokum
Sevgisiz insan
İnsanım diyemez bir kere
Ne işim olur
İnsanım diyemeyenin yanında benim
Olmaz
Olmaz
Olmaz
Asla olmaz
Ben sevmeliyim bir kere
Sevilmeliyim de aynı zamanda
Sevmek yetmez bana
Sevilmeliyim de mutlaka
Bunun için de
Kendimi gözden geçiririm öncelikle
Varsa
Sevilmeden alıkoyan yönlerim
Oturur onları düzeltirim
Özsaygılı olurum samimice
Özdenetimli olurum dürüstçe
Empati yaparım söz söylemeden önce
Sorun çözücü yönümü geliştiririm
Sorunsuz yaşarım refah içinde
İşbirliğine yatkın olurum
Egoist olmadan
Öyle çıkarım insanlığın karşısına
Sevgiciyim ben sevgiciii
Severim
Sevilirim
Zevk alırım yaşamaktan
Zevk alırım
Zevk alırım
Zevk alırım
Kahır çekmeden hem de
Bilirim
Ancak sevgisiz insanlar
Kahır çekerler bu dünyada
Gülen gözlerle bakarım dünyaya
Görenlerde de
Gülen gözler oluştururum hoşça
Onlar da
Zevk alırlar yaşamdan
Onlar da ben de mutlu oluruz hayatta
İşte geldi
Sevgililer günü sevdiklerim
Gününüz kutlu olsun sevdiklerinizle
Bitmesin sevginiz
Olmasın bir günlük
Ömür boyu sürsün yaşadıkça

Sevgici geldi sevgiciii
Seviciyim ben sevgiciii
Sevgiciyim ben sevgiciii
Sevgiciyim ben sevgiciii
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..