Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Sevgiliden mektup

Sevgiliden mektup
 

İnternetten alıntıdır.


Ben senin o ateş gibi gözlerinde eriyip yok olmak için neler vermedim.

O ıssız çöllerde kaybolup, bitip tükenmek

Bana senin her zerreni hatırlatıp daha bir sevmemi sağlarken seni,

Sen kimbilir neler düşünüyorsun.

Dokununca bir ipek kadar yumuşak,

Seyredince bir Halep yolu kadar uzun ve düz saçların rüzgara karşı savruldukça

Ben de savrulup bir küçük yaprak misali uçup saçlarına dolanmak istiyorum.

Kader seni bana verdi.

Tuttum, aldım ve seytermek için cam kafes içerisine koydum.

Şimdi günlerimi gözlerindeki ıssız çöllere düşerek,

Kalbindeki denizleri geçerek, saçlarındaki yolları aşarak geçiyorum.

Mutluyum.

Her günümü, her saatimi, her dakikamı seni seyrederek,

Bana bir kez gülüşünü görmek için bekleyerek geçirmeye razıyım.

Sen yoksan, ben yokum.

O çöller yoksa, o çöllerde ki kavurucu güneşle yanmadıkça, ben hayat bulup yaşıyamam.

Sen benimsin, hayat boyu.

Sen bana en güzel emanetsin.

Hayatımın anlamı, zümrüt yeşiline...

---

Gönlümüzün satırlarında paylaştığımız kelimelerde yalnızım şimdi

 Cennetin suyu ruhuna işlesin...

FBA

 

 
Toplam blog
: 56
: 325
Kayıt tarihi
: 17.01.12
 
 

1987'de, Ankara'nın sokaklarında kırmızı-kahverengi yapraklar sonbaharın geldiğinin habercisi. Ta..