Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

11 Şubat '10

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Sevgililer günü- yıldırım

Sevgililer günü- yıldırım
 

internet alıntıdır.


Böyle bir başlık yazdım yazıma ama bakmayın siz öğle olduğuna,

Bu yazımı özellikle 14 Şubat Sevgililer günü’ ne denk getirdim.

Bu yaşımdan sonra size Sevgililer günü hakkında bir şeyler yazmamı özellikle benden beklemezsiniz,

Öğle değil mi sevgili arkadaşlarım?

Bu arada 14 Şubat Sevgililer günü kutlu olsun tüm Gençliğe ve Genç kalmak isteyenlere diyorum.

Yıldırım nasıl düşüyor?

Bu bilimsel yaklaşımı bu yazıyla birleştirmek hoşuma gitti, ilk defa böyle bir yazı hazırlamaya ve yazmaya çalışıyorum, inşallah başarılı olurum.

Gökyüzünde yılda 3 milyar şimşek ve ya yıldırım oluşuyormuş, Yıldırım düşmesi insanlar için tehlikeli olmasına rağmen insan yaşamına faydası da varmış, neymiş o faydası?

Yıldırımlar, yeryüzündeki bitkiler için faydalı maddeler olan nitratlar ve oksijenin de yeryüzüne inmesine neden oluyorlarmış. Yıldırım düşerken çok şaşırtıcı şeyler oluyormuş, Yıldırım Havadan yere mi, yoksa yerden havaya mı oluştuğunu tam olarak bilinmiyormuş, Yıldırım Işık hızından üçte biri hızla yükseliyormuş, bu yüzden gözümüze şiddeti çok fazla geliyormuş.

Yıldırım hakkında bulduklarım bunlar, ama maalesef Yıldırım Aşkıyla ilgili bir bilgi bulamadım.

Bir gün Yıldırım Aşkımı bulursam inanın ki hepsini bir bir anlatacağım.

Sakın yanlış anlaşılmasın Yıldırım aşkı bilgisini bulunca sizinle paylaşacağım demek istedim.

Tekrar Sevgililer günü kutlu ve mutlu olsun.

Sevgiler,

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...