Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sevgililer Günü ve Benim Sevgilim

Sevgililer Günü ve Benim Sevgilim
 

Sevgililer Günü gelmiş.

Hoş gelmiş…

“Sevgili olmanın günü mü olurmuş”… gibi gelmiş.

Sevgilim varmış, yokmuş…

Bir varmış, bir yokmuş….

Hem varmış, hem yokmuş.

Kim kimin sevgilisiymiş?

“”Ben”…Benim sevgilimmiş.

Kimmiş kimmiş, adı neymiş?

Adı “BEN” miş…

Benim sevgilim “Ben” imiş.

Öyle ya…

Her sabah gülümseyerek beni uyandıran…Ben

Bana kendimi mutlu hissettiren, gözlerinde havai fişekler çaktırtan…Ben

Bana sabah kahvesi hazırlayan yine…Ben

Bana “İyi ki varsın, iyi ki yaşıyorsun” diyen yine…Ben

Hatalarımdan ders aldırıp tekrarlatmayan…Ben

Bana insan sevmeyi öğreten, insanları sevdirten…Ben

Sağlığı için kendine dikkat ettiren…Ben

İşimde başarılı olduğumda bana “helal olsun kızım bunu da becerdin” diyen…Ben

Düştüğümde beni mücadele gücü ile ayağa kaldıran yine…Ben

Moralim bozuk olduğunda “amaaan sallaaa, boşver” diye bana moral veren …Ben

Parasız kaldığımda bana “ sağlık olsun napalım çok şükür aç açık değilim” diyen…Ben

Canım çikolata isteyince marketten bana fıstıklı Damak alan yine…Ben

Nefessiz kaldığımda bana “hadi çık bir dolaş kendine gelirsin” diyen …Ben

“Sen istersen dünyayı değiştirirsin” gibi bir gazı bana veren yine…Ben

Beni benden çok seven…Ben

Hey Ben! Ben de seni çok seviyorum…

İyi ki yaşamaya devam etmişsin Ben…

Sevgililer Günü gelmiş…

Sen bana hergün sevgilisin “Ben”

Al sana bir koca kutu çikolata, idare et:)

Sevgililer günümüz kutlu olsun, canım sevgilim BEN…

 
Toplam blog
: 476
: 2331
Kayıt tarihi
: 10.07.08
 
 

Çok eskidendi ..