Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '08

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Sevgililer günü

Sevgililer günü
 

Bugün 14 Şubat sevgililer günü. Bu sabah ilk işim şu anda yanımda olmayan sevgili eşimi telefonla arayarak SENİ SEVİYORUM diyerek haykırmak oldu. Sevgili dostlarım, sevgi sözcüğü büyülü bir kelimedir. Birisine seni seviyorum dediğinizde onun çok mutlu olduğuna şahit olursunuz. Onun için bu kelimeyi oldukça sık sevdiklerinize söyleyiniz. Onların mutluluğu elbette size de yansıyacaktır.

Ben bugün oğluma, kızıma, damadıma, torunlarıma sizleri çok SEVİYORUM diye avazım çıktığınca haykırıyorum.

Bu gün, bütün akrabalarıma, dostlarıma, arkadaşlarıma hepinizi seviyorum diye sesleniyorum.

Bu gün ATATÜRK’E avazım çıktığı kadar SENİ SEVİYORUM DİYE haykırıyorum.

Cumhuriyetimizi çok seviyorum. Onu koruyup kollayanları çok seviyorum.

Bu gün sevgililer günü, beni seven herkesi ben de seviyorum. Ülkemi, dinimi, evimi, yuvamı seviyorum. Herkese bu gün sevenleri sevdiklerinden ayırmasın diye Allaha yalvarıyorum. ŞEREF AMCA

 
Toplam blog
: 9
: 415
Kayıt tarihi
: 27.11.07
 
 

1934'de Eskişehir'de dünyaya geldim. 2 yaşında iken babamın Ankara'ya yerleşmesi üzerine o yıldan so..