Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '13

 
Kategori
Özel Günler
 

Sevgililer Gününüz ve Dünya Öykü Gününüz kutlu olsun.

Sevgililer Gününüz ve Dünya Öykü Gününüz kutlu olsun.
 

Bugün 14 Şubat. Sevgililer Günü. Bugün ayrıca Dünya Öykü günü. Diyeceksiniz ki Sevgililer gününü anladık da Öykü günü neyin nesi oluyor diye. Dünya öykü Günü daha yeni bir gün.

2003 Yılında Meksika'da yapılan Pen Dünya Kongresinde ilan edilen bir gün. O günden bu yana da ülkemizde de kutlanan bir gün.

Bugün yanı 14 şubat 2013 günü de gene Dünya Öykü Günü ülkemizde çeşitli etkinliklerle kutlanacak.

Öykü Günü ile Sevgililer günü veya bir çok kişinin yaklaşımı ile Sevgi Günü aslında birbirinden çok uzak kavramlar değil. Her sevginin bir öyküsü olduğunu düşünürsek Öykü günü ile Sevgi Gününün aynı günde kutlanması çok isabetli bir durum.

Ben bu yazımda bütün dostlarımın Sevgililer Gününü ve Dünya Öykü Gününü kutlamak istiyorum. Hepimizin birden fazla öyküsü ve birden fazla sevgisi var. Önemli olan bu sevgilere ve öykülere sahip çıkıp onların değerini bilmemiz. Yoksa sevgimizi ve öykümüzü kaybettikten sonra zaten değerini anlıyoruz.

Sanırım ben bugün biraz yorgunum. Son iki gündür yaşadığım aşırı duygu yüklü olaylar beni yordu. Bugün sevgiyi bile yazabilecek gücüm yok. Şunu anladım ki mutluluk da bir çok kere mutsuzluk gibi insanı yoran bir duygu. Son günlerde yaşadıklarımı anımsayan blog dostlarımın beni mazur göreceklerini umuyorum.

Bu sebepten bütün dostlarımı sevgi öyküleri ile başbaşa bırakmak istiyorum. Sevgisiz ve öyküsüz kalmayın .

 

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..