Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sevgilim

Sevgilim hali hazırda cümlem kalmadı. Artık elimde kalan tek bir cümle kaldı o da yalnızlık. Her zaman ki gibi başköşeye oturmuş seni düşünüyorum. Yaşadığımız onca güzel duyguları ve bana bahşettiğin güzelliğini düşünüyorum. Saat epey geç olmuştu. Sen başköşem de uyuya kalmış ben ise sana bakarak kendimi teselli ediyordum. Yüreğine dokunmaya çalıştım. Ama çekindim. O kadar güzel uyuyordun ki sana anca gözlerimin buğulu tarafından bakmak kaldı. O an yüreğime çektim seni. Mutlu bir eda ile. Mutluydum seninle. İyi ki varsın ve benim yanımdasın. Zamanın geçmesini istemiyordum. Ama zaman o kadar geçmişti ki ben sen de kendimi halen alamadım. Alaşa olmuş gecenin hoyratına sığınsım sensiz. Penceremin kenarına oturup sana bakıyordum masum bir şekilde. Ne garip sevgilim aşk. Bunu anca yaşayan bilir diye düşünüyordum. Gerçekten de hep büyük konuşurdum. Ben âşık olmam hatta ben kimseyi sevemem derdim. Seninle tanıştığımızda sana bunları söylediğimde bana gülmeye başlardın. Ben de halen anlatıp seni güldürürdüm. O anlar aklıma geldikçe yüreğim bir hoş oldu. Uykum kaçmıştı sevgilim. Sen uyanma diye elimden geleni yapıyordum o akşam. Gözlerim en uzakta ki yanan ışığa gidiyordu. Düşüncelerimi tazeliyordum. Arada sırada deryalara dalıp gidiyordum. Yanan loş ışıkta gecenin anlam ve önemini belirtiyordu. Aniden sen gözlerini açtın. Aşkım sen uyumadın mı? Hayatım hayır uykum yok. Gel beraber uyuyalım. Tamam, bitanem geliyorum. O an sevgilim bana sarıldı ve mutlu bir eda ile yanında uyurken anladım ki benim tek gerçeğim sen olduğunu kabullendim. Yine de bitanem sabahın o güzel ve aydınlık tarafına sığınarak sana düşüncelerimi yazıyorum. Sen uyandığında okursun diye tüm içten dileklerimi sana yazdım. Söyleyemediğim güzel cümleleri beyaz kâğıdın ön yüzüne yazdım. Sen bana bahşedilen en güzel varlıksın. Hayatımın anlam kaynağı. Huzurum. Her şeyim. Seninle yaşamı güzel kıldım. Sensizlikte kendimi yalnız hissettim. Sen iyi ki yanımdasın sevgilim. Acaba benim yaşadığım duyguları yaşayan var mıdır? Kim bilir. Aşk insanın girdabı. Onu anca yaşayan bilir ve anlar. Hislerimin tek gerçeği.

Seninle uyudum ve seninle uyanmak dileğiyle.
 
Toplam blog
: 17
: 862
Kayıt tarihi
: 09.05.10
 
 

Ben 1988 doğumluyum Mersin'de ikamet etmekteyim. Sakin ve anlayışlı biriyim. Tabi yerine göre. Halen..