Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
 

Sevgiliye...

Yine yokluğunun adı;

içilmemiş bir paket sigara,

bir kaç yudum sensizlik dolu kadehim;

zehir rengi...

Güneşi yok günümün...

Ay karanlık,

yıldızlar bir bir kayıyor...

Hiç bir şey olması gereken yerde değil...

Gücüm yetmiyor artık,

onca sensizliği tek tek yüreğime dizmeye...

Beynim bedenime ağır geliyor,

ayaklarım çaresiz;

duygular yükleniyor sessiz, sensiz....

Olduğum yere mıhlanıp kalıyorum.

Adım atsam;

yollar sana çıksın istiyorum.

Hatta; " Son durak, kimse kalmasın! " hikayeleri yazıyorum.

Son da olsa, tek yolcusu sen ol istiyorum; yoksun!

ve ben yazdığıma düşman...

ama

asla pişman değil...

 

Not: " Özledim. "

 
Toplam blog
: 11
: 516
Kayıt tarihi
: 16.02.07
 
 

Uçurtma saldıysan gökyüzüne; ipin ucunu bırakmayacaksın! İktisat Fak. / Kamu Yönetimi mezunuy..