Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sevgiliye

Dün acıyan yüreğimin ağrıları çoğaldı yine,
Senden bahsetmek seni yaşamak seni konuşmak istedim uzun uzun.
Yalnızlığın karanlığı çöktüğünde yatağıma,
Aldım kendimi karşıma ve seni anlattım bana sabaha kadar.
Evine gelip almak istedim seni
Ve güneşin ilk ışıklarını beraber karşılamak istedim,
Gözlerine bakmak istedim konuşmadan uzun uzun,
Seninle ilgili bir şeyler ile geçmesini istiyorum zamanımın
Seni görmek seni konuşmakhiç olmazsa seni düşünmek istiyorum sadece,
Ferhat'ı Kerem'i anlamaya çalışıyorum,
Düşmüşler sevdalarının peşine bir destan yazmışlar,
Onlar mı benden kahraman ben mi onlardan beceriksiz anlayamıyorum.
Ama benim sevdamda bir destan,
En azından benim açımdan.
Dilden dile dolaşmayacak belkide,
Ben yine kendime anlatacağım aşkımı sen yine kendine.
Sonra tiz bir çocuk sesi duyacaksın kulaklarında anneciğim babacığım diyen,
Yine uyancaksın bu güzel rüyadan.
Ve yine farklı rollere bürünüp bu yalan dünyanın çarkları arasına karışacaksın….


 
Toplam blog
: 89
: 491
Kayıt tarihi
: 06.09.09
 
 

Sakaryalıyım. Evliyim. Özel bir şirkette çalışmaktayım. ..