Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

sevgiyle bekliyorum

SEVGİYLE BEKLİYORUM

 

Umutları yükleyip, kuşların kanadına,

Yollarına bakarım, yıllar yılı birtanem.

Yüreğimde boy veren, intikam inadına,

Sevgiyle bekliyorum, yıllar yılı birtanem.

 

Gönül telim ses verdi, hasretinin narına.

Buğulanmış gözlerim, sensiz bakmaz yarına.

Çevirmem hiç yüzümü, gitse bile zoruma.

Sevgiyle bekliyorum, yıllar yılı birtanem.

 

Yüreğime saplanan, zehirli ok olsa da

O büyük aşkımızın vuslatı yok olsa da,

Çilelerin ardından, çekilen hak olsa da.

Sevgiyle bekliyorum, yıllar yılı birtanem.

 

               Birdal Can TÜFEKÇİ

               20.10.2013.    09.

 

 

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..