Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '21

 
Kategori
Felsefe
 

Sevildiğiniz Nasıl Anlaşılır?

Gerçek sevginin nedeni yoktur.

Ama yani sizi seven insanlara bir bakın hepsinin nedeni var.

Güzel diye seviyor, tatlı dilli, zengin, itibarlı…

Bir özelliğimiz güzelliğimiz olmasa demek ki sevmeyecekler ki öyle oluyor zaten.

Herkesin de öyle imrenilecek özelliği güzelliği yok.

Değilse sevilmeyecekler, bu kadar basit.

Yalnız şöyle bir durum var; sevilme nedenimiz sadece bizimle ilgili değil bizi seven kimselerle de alakalı.

Yani bazılarının insanları seven onlar için hep iyi düşünen karakteri var, onlara rastlarsanız sevgilerini gösterirler; çünkü onlar herkesi severler, sizi ayıracak değiller ya.

Özelliğiniz güzelliğiniz yoksa ve birilerinin size insanca yaklaştığını düşünüyorsanız onlar bunlardır işte.

Garibi gurabayı sadece yüreği sevgi dolu insanlar sever ki ben bile onlardan değilim. Yani çok nadir bulunur o insanlardan.

Bunu niye söylüyoruz?

“Beni ben olduğum için sevsin”

Yok böyle bir şey.

Hangi nedenle olursa olsun…

Güzel diye, zengin diye, tatlı dilli, güler yüzlü, itibarlı filan.

Param için sevsin, benden yararlanmak için…

Dürüst sevgi denizde damla nerden bulacaksın?

Sevgisiz de olmuyorsa…

Tabi sizler sevildiğinizi sanarak kendinizi avutabilirsiniz.

Ben nedeni ne olursa olsun her türlü sevgiyi kabul ediyorum.

“ Ama sevgi değil ki o” diyeceksiniz.

Hiç olmamasından iyidir.

“Affedersin köpek yavrusu gibi, o kadar muhtaç mısın?”

O zaman sevgiden bahsetmeyin, sevgi diye ölüyorsunuz!

Ben satın alıyorum, siz yolda bulursanız helal olsun!

Ben sevginin dilencisi (soytarısı) siz padişahı olun!

Yeter ki samimi olun!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..