Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '17

 
Kategori
Şiir
 

Sevişirken ölmek

Sevişirken ölmek
 

a dostlar

notasız tüm şarkılar kadar özgür müdür sizce de kanatsız rüzgarlar

özgür müdür çığlık çığlığa savrulan sessizliğimiz söyleyin...

*

yakılan tüm denizler kadar tutsaktır içimizdeki mavi

tutsaktır içimizdeki duman, yakılan, yıkılan yüreklerimiz gibi

prangasında sürgülüdür gidilemeyen adımlar

çarmıha gerilidir bakışlar ve çivilenir son söz sualsiz

son damla yaş kalır gözümüzde damla(ma)mak arası

*

affet bizi Tanrım

denizlerimizin tam da göğünden vurulduk

ki

bizde istemezdik sevişirken ölmeyi

*

geceyi güneşe gömdüm ateşi suya

basılmadık mayın bırakmadım sessizliğimde

c/esaretim oldu yazılmamış tüm şiirler

tam da tomurcuk verecekken kalemim

düşlerimde de vurdular  gülüşlerimi de

*

affet beni Tanrım

çiçeklerimin tam da renklerinden vuruldum

ki

bende istemezdim sevişirken ölmeyi…

*

ilhanaşıcıkasımikibinonaltı

 
Toplam blog
: 74
: 99
Kayıt tarihi
: 27.12.16
 
 

* aynaya baktığında kendini göremiyorsan suçu aynada arama... * zaman şeytan icadıdır an ise Ta..