Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '17

 
Kategori
Şiir
 

Menü

Menü
 

selam

beni hüzünlerimin koynuna yapışan hiçliğim gönderdi

sayende bende hiç kalmamışta  eğer sende birazcıkta olsa kaldıysa gurur alabilir miyim…

*

endişeli bir kasırgayım bu aralar

hiçbir aşka sap, samanlığa da düş olamadım

fırtına öncesi sessizlik modunda hep kendime estim

çabalasaydım belki de en kıdemlisinden imbat olacaktım şehrime

*

tat vermez oldu artık hayat

çocukta değilim şeker peşinde koşayım

aşklık şekerimde düştü düşecek elbet

bal dudaktan bir nefes düşmedikçe nefesime

*

sesine sessizliğine aldırmadan hep okşardım harflerin başını

cümle kuramazdım belki telaşım dizilirdi dizelerin gölgesine

elbette bilirim şiirlerinde ince bir ruhu olduğunu

fakat hiç bir zaman beni baştan çıkaracak perilerim  olmadı ki

*

hiç olamadın ki

gölgeme güneş

ruhuma eş

*

ihtiyacım olan yalnızlığım değil kalabalığındı

katığım değil geceler boyu doymak bilmezliğimdi

evet bir deri bir kemik kalmış keşkeydi iştahsızlığım belki

ama hiç sormadın neden acımdan öldüğümü

*

neyse

desene

bu gece de

her gece gibi

İki düş arası az pişmiş canlı kanlı sancı

ve yanında buzz gibi sensizlik olacak menüm

*

ne diyelim

nasıl olacaksa bana afiyet şeker sana da gam keder olsun şafaklar…

*

ilhanaşıcıkasımikibinonaltı

 
Toplam blog
: 74
: 99
Kayıt tarihi
: 27.12.16
 
 

* aynaya baktığında kendini göremiyorsan suçu aynada arama... * zaman şeytan icadıdır an ise Ta..