Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Seviyorum bu hallerimi :)

Seviyorum bu hallerimi :)
 

Az önce bir bayanın yazısından esinlendim içimi dökeyim dedim.
Sürekli kadın erkek arasındaki farklar kadınlar şöyledir, erkekler böyledir genellemeleri bana saçma geliyor. Mutlaka farklı yönlerimiz var ve mutlaka bazı genellemelere giriyoruz ama herkese sen erkeksen şöylesin, kadınsan böylesin diye yaklaşmak ve herkese aynı taktikle yaklaşmak bana mantıksız geliyor.
Birinci takıldığım nokta aşkı kadın ve erkeklerin yaşayış tarzı tartışmasına. Ya Allah aşkına aşkın cinsiyeti olurmu? Kişinin aşkı algıyaş ve yaşayış tarzıyla alakalı birşey değilmi bu?
Kadınlar çok romantiktir süprizlere bayılır, yanlış ben ve benim gibi romantizmden nefret eden bir sürü kadın var, özel günleri asla unutmazlar ilişkimde en büyük sorunum özel günleri aklımda tutamamam, tarih özürlü bir insanım ama sadece ilişkimde. Sevgililer gününü kutlamaktan nefret ederim sık yapılan süprizlerden haz etmem gerekli gereksiz hediye alınmasından da.
Evet masaya vuran erkek isterim bende sahiplenilmek isterim ama asla benim duvarımın ötesine geçmemeli benliğimden uzaklaştırıldığımı hissettiğim an müdahale ederim. Yönetilmekten hiç hoşlanmam benim koyduğum kurallar çerçevesinde tabikide ilişkinin erkeği o :)
Şaka bir yana hata şurda ki, ilişkilere hep kadın ve erkek olarak bakılıyor bir savaş ve ego çatışması ne yalan söyleyim benim ilişkimde bazen oralara sürükleniyor. Tabikide ilişkide romantizm bazen gerekli, duygusalıkta ama bunu fazla ilişkiye yansıtmadan daha çok kendi içimizde yaşayarak ve iki bireyin ortak paylaşımları olduğunu görerek daha mantıksal bir çerçevede yaşansa sorun kalmıcak. Genellemelerden uzak tutmak ilişkiyi bence en doğrusu ki bazı genellemeler vardır ki onlar kaçınılmaz ama istinalarda kaideyi bozmaz. Demem o ki takıldığım nokta genelleme yapmamak mı lazım bu kadın erkek mevzularında...
 
Toplam blog
: 41
: 1224
Kayıt tarihi
: 28.04.09
 
 

24.07.1984 Sakarya doğumluyum... Hayatım hep yoğun geçer hem çalışıyorum hemde okuyorum... Bana iyi ..