Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Sevmek ne demek

Sevmek ne demek
 

SEVGİ SULANDIKÇA BOY VERİR, ÇİÇEKLER GİBİ...


Seni seviyorum çünkü,
Gözlerimizin kaçamak buluşmalarında,
Ateş fışkırıyor yüzünden.
Sözcüklerin, sesin, sen titriyorsun.
Avuçların terliyor, heyecanlanıyorsun.
Beni görebilmek,
Bana yakın olabilmek için,
Sarfettiğin emek,
Cömertçe gösterdiğin ilgi
İşte sevgi bu demek...
Seni buyüzden seviyorum...
Ben seninle aynı evi paylaşan
İki yabancı olmayı değil,
Ayrı yerlerde de olsa,
Özleyen olmayı seviyorum.
Ben senin karşında
Görünmeyen olmayı değil,
Beklenen olmayı seviyorum.
Ben sana dokunmayı değil,
Sana dokunmayı hayal etmeyi seviyorum.
Sadece ruhumla yer aldığım,
Tertemiz kalbini seviyorum.
Ben seni, beni önemsediğin için seviyorum.
Seni, sen olduğun için seviyorum...

 
Toplam blog
: 9
: 688
Kayıt tarihi
: 04.05.09
 
 

26.07.1975 Uşak doğumluyum. İlkokul ve ortaokulu Banaz da okudum. Lise eğitimimi Uşak Anadolu Öğretm..