Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Şevval Sam'a..

Şevval Sam'a..
 

Gönderdiğin imzalı fotografını postadan aldım, ofisimin en güzel köşesine astım, müşterilerim çok beğeniyor, teşekkür ederim Şevval.. 

Sessiz sessiz canlı Televizyon programından çekildiğine üzüldüm.. Farklı bir renk, farklı yorum, farklı bir çizgideydin. Gökkuşağı gibiydin adeta ekranlarda.. Yeni yayın döneminde tekrar bekliyorum seni Şevval Sam. 

Biliyorum meta ile pek aran yok senin. Onsuz olmadığını da biliyorsun, zira gem vuruyorsun duygularına. Bu kanal, öbür kanal diye gezip tozmayı yeğlemiyorsun diğer ünlüler gibi. Zaten ünlü olmak değildir doğru olan, senin gibi kalıcı olmaktır.. 

Bu topraklar üzerinde farklı birisin sen Şevvalcığım.. Geçtiğimiz günlerde memleketim olan Ardeşen'e geçtiğini, yöre giysilerinle Balık Restorand'ında oturup "mıhlama" yediğini de biliyorum.. Afiyet olsun.. ( Laf aramızda, giysilerimiz çok yakışıyor sana) Zira sahne kostüm tasarımların da çok zevkli, çok zarif. Kişiliğin ve farklılığınla bütünlüyor. 

25 Haziran Kuruçeşme Arena ve 18 Temmuz Harbiye Açık Hava Tiyatrosu konserlerini ivedilikle bekliyorum.. 

Sevgiler sana.. 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..