Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

Seyhan nehri

Seyhan nehri
 

Gözbebeğimdin,

Bakışlarımda büyürdün,

Bir avuç coşkuydun ellerimde!

Yüreğimden çağlayıp

Taşköprü eteğinde oynaşan

Cilveli küçük kızdın!

 

Sevgim ak köpüklü gerdanlık oldu sana,

Dertlerimi anlattım maviliğine,

Öfkemi alıp götürdün

Bilmediğim yerlere…

   

Yıllardır değişmedin;

Coşkun aynı, öfken aynı!

Neyse ki ben görmedim öfkeni

Kızgınlığını gösterme ne olur!

Hep mavi mavi bak bana.

Coşkun ol; ama taşkın olma.

 

Seyhan’ım, söz ver bana!

Dinlemezsen beni

Ak köpüklü gerdanlığını

Geri alacağım!

 

       

          HARİKA UFUK

            ADANA

         8 NİSAN 2007

 
Toplam blog
: 389
: 261
Kayıt tarihi
: 01.12.13
 
 

Adana'da doğdu. Öğrenim hayatına İstanbul'da Çengelköy İlkokulu'nda başladı. İstanbul Marmara Ünive..