Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '16

 
Kategori
Müzik
 

Sezen Aksu'dan 'Delibal'a özel şarkı: "Ben Öyle Birini Sevdim ki"

Sezen Aksu'dan 'Delibal'a özel şarkı: "Ben Öyle Birini Sevdim ki"
 

 
Ay Yapım imzalı, başrollerini Çağatay Ulusoy ve Leyla Lydia Tuğutlu'nun paylaştığı yılın en güzel aşk filmi "Delibal" için Sezen Aksu "Ben Öyle Birini Sevdim ki" adlı duygusal şarkıyı ilk kez yorumladı.
 
Filmin aşk dolu sahnelerinden ve kamera arkası görüntülerinden hazırlanan özel klip (8 Ocak Cuma) izleyiciyle buluştu.
 
Aynı üniversitede okuyan Barış ve Füsun'un masalları aratmayan büyük aşklarını sarsıcı ve ezber bozan bir dille beyaz perdeye taşıyan filmde yer alan şarkı izleyenleri gözyaşlarına boğuyor.
 
 
CYNdcwTWYAEbjCf
 
Çok duygulu bir yapıya sahip olan Barış Ayaz gözyaşlarını tutamaz.
 
CYNccupWkAIyZI7
 
 
Barış'a sırılsıklam aşık olan Füsün'un durumu farklı değildir. Barış'ı çok sever.
 
Barış -Füsun mutlu günler
 
Söz ve müziği Sezen Aksu'ya, düzenlemesi ise Ozan Bayraşa'ya ait olan "Ben Öyle Birini Sevdim ki" adlı şarkıyı 2014 yılında Sertab Erener seslendirmişti.
 
Sezen Aksu'nun yorumu ile şarkıyı dinleyelim:
 
 
Ben Öyle Birini Sevdim ki youtube link:
 
Şarkının sözleri ise şöyle:
 
Ben öyle birini sevdim ki
Sonu bir zehiri vardı
Sevdiğimin üstünde
Ölümüm başladı… 
 
Öfkeli hırçın kavgacı 
Isırgan ve edepsiz ağzı 
Geceler kadar karanlık 
Gözleri vardı… 
 
Öyle uzak iki tutsak 
Sevişirken ağlardık 
Uçtan uca suçtan suça 
Seve seve yuvarlandık
 
Ben öyle birini sevdim ki 
Balı ve zehiri vardı 
Yara bere içindeydi hala 
Cesarete tapardı. 
 
Öfkeli hırçın kavgacı 
Isırgan ve edepsiz ağzı 
Geceler kadar karanlık 
Gözleri vardı. 
 
Öyle uzak iki tutsak 
Sevişirken ağlardık 
Uçtan uca suçtan suça 
Seve seve yuvarlandık. 
 
Ben öyle birini sevdim ki 
Bi nevi intihardı…
 
 
 
Saygılar ve sevgiler.
 

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Mail : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: blog.milliyet.com.tr/cansever

Blog: balcilar-blog.com

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..