Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '10

 
Kategori
Güncel
 

SGK dan Önemli Duyuru

SGK dan Önemli Duyuru
 

Sitemizle birlikte ,Bayram tatilindeyiz


Tarih:13 .11.2010 ... Aylardan Kasım...SGK İnternet sitesine giriyorum....Kişisel bilgilerimi öğrenmek istiyorum...

Karşıma alttaki yazı çıkıyor:

SGK dan ,ÖNEMLİ DUYURU

Kişisel bilgilerin korunması kapsamında, Kurumumuz internet sitesinde yayınlanmakta olan paydaşlarımız bilgilerinin 01/11/2010 tarihinden itibaren www.turkiye.gov.tr (e-Devlet Kapısı) üzerinden yayınlanması için gerekli çalışmalar tamamlanmış olup, bu tarihten itibaren kişisel bilgiler Kurumumuz www.sgk.gov.tr sitesinden yayınlanmayacaktır.

...........

- Hımmm...Vay canına...Çağ atlamışız da benim haberim yok...Günceli takip etme sorunum var...Diyerek hayıflanıyorum .

SGK...Yani Sosyal Güvenlik Kurumu...İçinde Güvenlik var ya...Güvenmeliyiz...

Veee ,özel şifremi hazırlayıp arabama da atlayıp ,türkiye.gov.tr ;yani e-Devlet Kapısı na başvuruyorum...

TC kimlik...Özel şifre vs...derken e-Devlet Kapısı ardına kadar açılıyor...Sevinçle SGK Bölümüne giriyorum...Bir de ne göreyim...

Ahan da aşşaaaadaki yazı...Valla...İnanmayan baksın...Yalancının başı kel olsun...

............

*Sosyal Güvenlik Kurumu tarafından ilgili veriler e-Devlet Kapısı'na aktarılmadığı için bu hizmet sunulamamaktadır.*

Aradan 12 gün geçmiş...Veriler Devlet Kapısını daha çalmamış...Şakacılaaar...

Kör Ebe oynardık güccükkene...hani...Gözümüz bağlı...Kör tuttuğunu...yakalarsa ebe değişirdi...

Köşe kapmaca oynayan birileri var bizimle...

Bugün get gardaşim...Yarın gelivee gaariii...

Sevimli bürokrasimiz nihayet teknolojiye de bulaştı ha...Valla helal olsun...Bilişimde çağ atladık...

Bugün git...yarın gel...Bugün git...yarın gel...

Madem verileri giremediniz gardaşım;bari eski devlet gapısını açsanız ya...İki soluklansak...

Sen ikisini de kapat...Sonra adına e-Devlet kapısı deyivee gariii...

Eh devlet gapısı da böylecenek yüzümüz kapatıldı ya...

Nasıl unuttum...Yahu 9 günlük bayram tatili başladı...Ben çok cahil galmışem...Emekliyik ya...Gusura galmayın...

İki fakülte bitirsen de önemi yok...Kızınca dilim dolaşıveyyoo artıkın...

Sinirden artıkın yazmayı da unutuveedik...Eski şiveme dönüveedim gaaariii...

Yakında 10 milyon emekli akedeş oluveeceezz; siz görün bakem neler yapceez...Epey de varız yani..Sallarız ülkeyi....

Yeni seçimlerde emeklilerin yanında yer almayan,maaşlarına adam gibi zam yapmayanlara bizlerden oy yok gaariii...

Şimdilik 9 milyon emekliyiz...Yakında 10 milyon...7 ay sonra seçim var ...Emekliyi üzenler oy yerine ,hava alır hava...

Hele bizimle köşe gapmaca neyim oyneyiverenlere napcemizi eyi biliriz..

Bilişim,internet, e devlet, gov.tr..vs...vs bayram tatilinde kapanır mı kapanır...Dokuz gün tatil onların da hakkı olabilir.

Ben emekliyim...Aklım ermez teknolojiye...Ama eğer dalga geçildiğini anlarsak ne yapceemizi iyi bilirik.Biz 10 milyon kişiyik.

İstediğimiz partiyi iktidar da ederük...Muktedir de ederük...

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..