Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sigaraya hayır !

Sigaraya hayır !
 

Günde üç paket sigara içen ben, üç dört tane içen eşim...sigarayı üç aya yakındır içmiyoruz... Ramazan ayında oruç tutarken bıraktık ! Bir daha mı tövbe ! tekrar içmeyi Allah nasip etmesin.!.
O kadar gereksiz ve zararlı bir alışkanlık ki...İnsan bu illeti bırakınca bunu daha iyi anlıyor....
Daha önce defalarca bırakıp aylar sonra yine başlamıştık...ama bu kez binlerce defa HAYIR! HAYIR ! HAYIR !!

İçmediğim için kendimi şimdi daha çok seviyorum...
Sabahları ağzım zehir gibi olmuyor . Öksürmüyorum. Merdivenlerde de dinlenmiyorum artık.
Sigara altı, sigara üstü derken gereksiz atıştırmalardan, olur olmaz yerde içme isteğinin rahatsızlığından kurtuldum. Daha ne olsun..!.. Şimdi siz de bırakın diye akıl vermeyeceğim...
Zaten siz bunu hep düşünüyorsunuzdur da yapamıyorsunuzdur... İnşallah çok geç olmadan bu zıkkımdan vazgeçersiniz diyeceğim o kadar......

ÇÜNKÜ ALLAH İNSANA TERTEMİZ BİR BEDEN VERMİŞ, ONU KİRLETMEYE HİÇ Mİ HİÇ HAKKIMIZ YOK !

Gelecek bayrama sigarasız kavuşmanız dileğimle....

 
Toplam blog
: 17
: 537
Kayıt tarihi
: 28.04.07
 
 

Cide / hacıahmet Köyü'nde doğdum. Lise yıllarım Zonguldak'ta geçti. TTKya memur olarak işe girince ..