Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '14

 
Kategori
Şiir
 

Şiir ve müzik, bir bana ve de hep bana

Şiir ve müzik, bir bana ve de hep bana
 

Cam kırıkları gibidir bazen kelimeler, ağzına dolar insanın. sussan acıtır, konuşsan kanatır. Oğuz Atay... Resim internetten.


Şimdi durdular durdular da

Şiir ve müziği tam ortasından

Ama tam ortasından

Böldüler…

Evet;

Şiiri tam ortasından

Müziği,

Bir sana bir bana…

Yetinmediler!..

Dörde de, bölebilirlerdi.

Bir bölü dört, ama

İki sana iki bana

Oh ne ala…  

Daha eşit gibi görünse de

Aslında

Hiç bölmediler şiir ve müziği

Onu ne kadar mutlu ediyordu

Bir bilseniz…

“Zil şal ve gül”

Değil

İlle de yüzde ellinin

Yüzde yüzü

Hep bana yine hep bana

Kış kıyamet

Hava amma da sıcak

Şiir ve müzik

Hala direniyordu…

İzmir

 
Toplam blog
: 1160
: 227
Kayıt tarihi
: 11.02.09
 
 

Teknik ressamlıkla geçen çalışma hayatımdan sonra emekliliğini yaşayan bir kız ve bir erkek çocuk..