Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '07

 
Kategori
Aile
 

Sıkı durun çok hayati bir konu bu!

Sıkı durun çok hayati bir konu bu!
 

SIKI DURUN EVET, CİDDEN ÇOK HAYATİ BİR KONU BU...
Bir ilişki düşünün adı EVLİLİK OLSUN MESELA;
ve eşlerden biri bu muhtemelen de erkek olsun,
diğerinden gizli gizli para biriktirsin, daha da ARGO BİR DEYİŞLE İSTİFLESİN,
sonra da onu bankaya yatırsın.

Hiç dikkat çekmeyecek kıytırık bir yerde de saklasın defteri .
Eline geçen her kuruşu bu odakta toplamaya devam etsin.
Eeee diyeceksiniz ne var bunda, günün günü var,
ama işin adil olmayan yanı şu ki;
diğeri bu para tasfiyesinden bi haber, yoksulluğu sineye çeke çeke yaşamını sürdürsün.
APTAL GİBİ YANİ KISACA.

Bundan ne mâna çıkarılabilir dersiniz?
En iyi ihtimalleri bile üst üste sıralasak tek bir doğru çıkmıyor.
DOSTLARIM, bu denklemde ters giden bir oransızlık var.
Bu olaydan çıkan mesajları çok fitne fesat bulun isterseniz ama ben yine de yazacağım.
Beyler maaşlarınızdan bir yerlere transfer ettiğiniz kağıt parçacıklarını kıyıda köşede yığmaktaysanız eğer sözüm
sizleredir lütfen dikkat!
Eşinden gizli PARA İSTİFLEMENİZİN BİZLERE VERECEĞİ MESAJLAR=

1- Günün günü var, hastalık var sağlık var, atayım bi kenara da bana bile sürpriz olsun.

2-Bak kadın, sinsi sinsi ben sensiz yaşamanın adımlarını tırmanıyorum sen uyu bakalım,
ama nereye kadar uyuyacaksın,
ben tüyüp toz olduğumda, bu para benim sığınağım olacaktır.

3-Bak kadın sensizliğe kendimi ikna etmemin ayak sesleridir bunlar,
duymaman için de senden gizlidir bu istiflerim.

4-Karıcığım, sen rahat et diye biriktiriyorum!
Yemedik ama neyse uydurun bakalım...

5-Hayatım, bakarsın günün birinde elden ayaktan kesiliriz diyerekten tedbir olsun diye hani!
ACABA!

6-Kefen parası mahiyetinde hanım anlıyor musun,
senden önce göçersem, ele güne el açma diye!
Hah işte bu ola,
sana hayatının en değerli mücevherini evlatlarını sunan bir insana haber vermeden sinsice para biriktireceksin,
olsa olsa bu işe yarardı ancak o paralar...
AMİİİİİİİİİİİİİİN...

7-Sana bi ev alıp sürpriz yapacaktım bi tanem ya!
Aman da aman, bana mı, sıvışmayı düşlediğin dilberine mi diye sormazlar mı adama ?

8-Vallahi para benim değildi bi arkadaşım adına yatırdıydım o nakiti, valla ya,
iki gözüm önüme aksın ki emanet para...Saatine gelir büyük atma ağır git.

9-Hani geçen ay sözünü etmiştikti ya, bankadan kredi çekeceğim işi büyüteceğim diye işte o para o,
çalınmasın diye evde tutamadım da bankaya yatırdıydım.
Çok inandırıcıydı da KANITLA BAKALIM...

10-Çocukların eğitimi için bi kenara ayırdığım paraydı,
iyi de o çocuklar nereden geldi yaşamına?
PAYLAŞSANA KARDEŞİM, NEDEN BU GİZEM HA?

11-En dürüstçe yanıt şu bence,
seninle sıkılmaya başladım,
yaş kemale erdi,
özgürlük hayalleri kurmaya başladım,
yeni okyanuslara yelken açmanın vakti saati gelmiştir,
uygun rüzgarı bekliyorum,
para ne mi olacak?
BU DÜŞLER PARASIZ OLMUYOR BİLİYORSUN AŞKIMMMMMMMMMM!
İyi de tutan kim kardeşim,
hadiiiiiiiiiii yelkenler fora!

11. şık en makul en mantıklı en insanca ve en yürekli yanıttı.
HADİ Bİ İŞE GİRİŞMEK VAR VAR DA BUNU RACONUNA GÖRE YAPMALI DEĞİL Mİ AMA!

Not=
Çok argoydu ama bu tarz düşünenler için oldukça nazik bile kalır bu ifadeler...

SAYGILAR HÜRMETLER.
YALANSIZ VE DE HİLESİZ HURDASIZ
M E V D U A T LAR DİLEKLERİMLE...

NİLGÜN ÇAKICI/BURSA

 
Toplam blog
: 238
: 1468
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

Bursa'dan bir milliyet okuru olarak, burada sizlerle olmak çok güzel. Bir ev hanımıyım, iki çocuk..