Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '13

 
Kategori
Deneme
 

Sıkıntılarıma inat

Sıkıntılarıma inat
 

Benim daha çok yelpazem var kağıttan yaptığım :)


Sıkıntı bastı biraz ve hemen aklıma çantamdaki yelpazem geldi.

Çıkarıp sallamaya başladım.

Ellerimizde duruşunu bile romantik bulurum şu yelpazelerin ben.

Çok hoş görünürler.

Hele bir de yelpazeyi tutan eller eldivenliyse birbirlerini tamamlayıverirler.

Rüzgârı tersine çevire çevire serinleriz.

Hep aynı rüzgârdır yüzümüze çarpan aslında.

Bazen de yürek sıcakken serinlemek isteriz biz kadınlar.

Çeşit çeşittir yelpazeler;

Rengârenk, desenli, çiçekli, manzaralı...

Ve hemen hepsi özenle yapılmıştır.

Şu an elimdeki yelpaze kâğıttan mesela, ben yaptım onu.

Elimde eldiven de yok.

Kâğıda yazdıklarımı atamadım, içimden onlardan ayrılmak gelmedi ve ben de yelpaze yaptım o kâğıttan.

Vazgeçemedim üzerine yazdığım satırlardan.

Şimdi rüzgârı tersine çevire çevire sallıyorum yelpazemi.

Havaya inatla,

Kendime inatla,

Yaşanmışlıklara saygımla...

Baktım da çekmecem yazıp yazıp vazgeçemediğim beyaz kâğıtlardan yapılmış yelpazelerle doluymuş.

Sıkıntılarıma inat...

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..