Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sıkıntılı not...

Merhabalar...

Ara sıra böyle kayboluyorum ortalardan. Merak ettiyseniz bu sefer gerçekten özür diliyorum sizlerden. Çünkü bu huyumu bıraktığımı sanıyordum. Ki hemen hemen her gün bloglarınızı ziyaret etmekten büyük keyif alan ben, salıdan beri üzüntüden ne yapacağını şaşırmış durumdayım =( İş yerinde amirimle aramızda bir sorun oluştu, tamamen onun keyfi yüzünden ben şu anda daha güzel ve elit bir yere yapılan görevlendirmeme başlayamıyorum. Ve işin en kötü yanı makamın takdiri olan bu görevlendirmeyi kendisine benim tarafımdan yapılan bir ihanet olarak algılıyor ve bana demediği lafı bırakmıyor. Ne kötü bir durum anlayabiliyor musunuz beni? Sadece ben de değil bütün ailem etkilendi bundan. Benim şu an yapabileceğim tek şey sabretmek. Baştan istifa gibi bir fikir aklımdan geçse de sonradan bunun onu mutlu edeceğini düşünerek vazgeçtim. Ve kendi kendime belki yüzlerce defa onun benim patronum olmadığını, benim DEVLETİN elemanı olduğumu telkin ettim durdum...

Başkaca ne yaptım bütün bir hafta boyunca bununla uğraşmaktan başka? Sanırım hiçbir şey... Kafamı o kadar doldurdu ki bu hengame, kendimi bile unuttum. Neyse ki dokuz günlük bayram tatili hızır gibi imdadıma yetişti en çok buna seviniyorum =)

Bu bilgi notunun ardından umarım merakınızı giderebildim. Beni yalnız bırakmamanız tek dileğim olacak. Sizleri seviyorum MB dostlarım...

Sağlıcakla...

 
Toplam blog
: 10
: 548
Kayıt tarihi
: 07.09.08
 
 

1986 yılı aralık ayında Ankara'da doğmuşum.. Kış çocuğuyum aslında ve bunun etkilerini de ruhumda ..