Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
 

Silmek isterim

Silmek isterim
 

Meğer ne çok hiç olmuşum.

Meğer ne çok görmemişim Ben'i.

Nasıl da ötelemiş, nasıl da örselemişim.

Nasıl da hapsetmişim,

Olmalılar ve mecburiyetler içine...

Nasıl da kopuyor kanıtırcasına,

Bagrından tüm Ben olamadıkların.

Dindirmeye çalıştıkça,

Nasıl da geçirir tırnaklarını.

Tutmak ıstesen de, tırmanır hızlıca,

Dökülürler göz denen pencereden.

Kapatsan da tüm dehlizlerin kapısını,

Deprem olur yine açar binlercesini.

Anladım kaçış yok, ne de çaresi.

Çekecek yaşanmamışların hesabını,

Ödeyecek bedelini.

Zavallı ruhum.

Hiç dinmeyecek acısı,

Ne de bitecek hüznü.

Ne yazık...

Bırakalım aptal kuralları,

Çıkaralım görünmez prangaları.

Bir kelebek kadar ömürde heba edilmesin.

Ben, Ben olayım. Sen de Sen...

Ne acısın gönüller ne tükensin umutlar.

Olmasın kalplerde nefret.

Biliriz ki zordur arınmak...

Silmek isterim herşeyi tek tek.

Silmek isterim kaderimin lanetini.

Silmek, hiç tanımamışcasına kimseyi,

Ve hiç yaşanmamışcasına...

Yine kalkmalıyım yerden,

Uzatıp elimi tutmalıyım,

Sisler ardındaki son vagonu.

Sarmalıyım yaralarımı iyileşmeliyim artık.

                                      05.12.2011

                                        03:00

 

 
Toplam blog
: 18
: 334
Kayıt tarihi
: 22.01.09
 
 

Tarsus doğumluyum. Vakıflar Bankasından emekli olduktan sonra kısa bir süre kendi inşaat şirketim..