Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '07

 
Kategori
Mizah
 

Şimdiki çocuklar daha da harika (2)

Şimdiki çocuklar daha da harika (2)
 

Videonun hemen her eve girdiği günlerdi, çocukları oyalamanın en güzel yolu, güzel bir çizgi film alıp videoya koymaktı. Başka zaman yemek yediremediğiniz çocuklara en çok ilgilerini çeken reklamlar sırasında, ya da videoda çizgi film izlerlerken istediğiniz kadar yemek yedirebilirdiniz. Eskiden “tombul” çocuk sağlıklı bulunur, anneler bu yüzden takdir edilirdi. Büyüklerimiz “aferin, iyi bakıyor çocuğa, maşallah tosun gibi, topaç gibi olmuş bebek” derlerdi. Videonun karşısında iştahı açılan oğlumun yemeklerini bir sofraya koyup, kendim diğer işlerimi yapmaya gittim. Geldiğim zaman yemeklerini bitirmiş olduğunu gördüm. Bu kadar çabuk yemesine şaşırmıştım ama yine de onu kutladım.

Ertesi gün, işlerimi rahat yapmak için, hem de oğlum güzel yemek yesin diye yeni bir çizgi filmi videoya koymak için kapağı açtığım zaman, bir gün önce oğlumun önüne koyduğum makarnaların hepsini videonun içinde buldum.Kendisi de merak ve korkuyla bakıyordu.Neden böyle yaptığını sordum;-Ama çizgi filmdeki çocuk çok açtı, ben de yemeğimi ona verdim, dedi… ŞIK ÖZÜR Ahmet’ler dayısını ziyaret için köye gitmişlerdi. Ahmet’in dayısının oğlunun traşlı kafasını şekli biraz değişikti, sanki iki bölümlü gibiydi. Çocukluk bu ya, Ahmet dayısının oğlu Hüseyin’e ;-Hüseyin senin kafan da çok acayip, baktıkça gülesim geliyor, dedi.Hüseyin zaten bu durumdan çok şikayetçiydi, köyde arkadaşları “çifte kafa” diye onunla dalga geçiyorlardı. Ahmet’e çok kızdı ve gidip halasına şikayet etti.Ahmet’in annesi, misafir oldukları evde, kardeşinin oğlunun kalbinin kırılmasına üzüldü ve oğluna çok kızdı, hemen gidip Hüseyin’den özür dilemesini söyledi.

Ahmet o gece Hüseyin’den nasıl özür dileyeceğini, onun gönlünü nasıl alacağını düşündü durdu.Sabah uyanır uyanmaz Hüseyin’in yanına koştu, ve Hüseyin’in gönlünü şu sözlerle aldı;-Hüseyin dün ben sana öyle söyledim seni üzdüm ya, üzülme, akşam sen uyurken televizyondan duydum, bu sene böyle kafalar modaymış!

 
Toplam blog
: 98
: 742
Kayıt tarihi
: 24.06.06
 
 

Okuyan, gözlemleyen, yorumlayan, öğrenmeye ve öğrendiklerini uygulamaya çalışan; doğayı, insanları, ..