Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Şimdinin çocukları da bir gün büyüyecekler

Şimdinin çocukları da bir gün büyüyecekler
 

Alıntıdır


Son günlerde ikinci hatta üçüncü, dördüncü gebeliğini yaşayan insanlara tanık oluyor üzülüyor üzülüyorum çünkü o dünyaya gelecek olan çocukların ailelerini yakından tanıdığım için geleceklerini tahmin edebiliyorum.

Çocuk yetiştirmek elbette çok güzel bir duygu bunu doğru yapabilmenin ne kadar zor olduğunu tecrübeli bir anne olarak gözlemliyorum.

Günümüzde anne ve babaların tutumu da çok düşündürücü.

Modern yaşam adı altında anne ve çocuklar arasında tuhaf diyaloglar yaşanıyor;

Anne biraz hırslı ise vay ki vay...

Şişmiş egosunu çocuğunun üzerinde tatmin etmek en büyük amacı oluyor.

Çocuklarını kıran kırana yarışlar içerisine sokuyorlar ve çocuklar çocukluklarını yaşamayı bırakıyor saatlerce ders çalışarak zaman geçiriyorlar.

Anneler ise bu yarışın tam ortasındalar.

Hem derslerinde başarılı olsunlar hem sosyal hayatta başarılı olsunlar isteyen anneler çocukları tökezlediğinde ise ellerinden tutup koşa koşa psikologa götürüyorlar.

Teşhisler,

Tedaviler...

En iyi şekilde bakabileceksek

Ruh ve beden sağlıklarını tehlikeye atmayacaksak ne ala.

Ama yarış atı gibi çocukları koşturarak hayatın güzelliklerinden mahrum edeceksek nasıl olacak?

Hem de üç beş çocuk...

Şimdinin çocukları da bir gün büyüdüklerinde hayatın keyfinin farkına varacaklar ama umarım çok geç kalmadan ve çocukluklarından bir şey kaybetmeden olur.

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..