Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '08

 
Kategori
Anılar
 

Simetrinin özü

Simetrinin özü
 

hayatımın özü :)


Sercan: Anne öğretmen matematik araştırma ödevi verdi. Googleda baktım bulamadım.

Ben: Olur mu öle şey ya googleda yoksa başka bir yerde de yoktur.Ödev neymiş ?

- Simetrinin özü .

- Hıı ? İlk defa duydum, simetrinin özü de mi varmış ?

- Varmış işte öğretmen istedi.

- Allah Allah, peki bir de ben bakayım.

Google'ı ve evdeki matematik kaynaklarını alt üst ettiğim halde simetrinin özünü bulamayan ben :

- Kızım emin misin ödevin böyle olduğuna? yanlış yazmış olmayasın ?

- Anne ben salak mıyım ya öğretmen öyle yazdırdı işte :(

- Yok kızım neden salak olasın da, belki yanlış yazmışsındır.

- Yanlış falan yazmadım ben, ara sor öğretmene istersen.

Sevgili Öğretmenimizi aradık mecburen;

- Hocam bir ödev vermişsiniz içinden çıkamadık. Simetrinin özünü istemişsiniz. Her dalda ve bilimsel alanda simetriyi bulduk ama özü yok maalesef .

Kısa bir sessizlikten sonra öğretmenimiz başladı gülmeye hem de kahkahayla.

Ben şaşkın hala cevap bekliyorum.

- Serpil hanım, simetri hakkında bilgi toplayın, ama fazla olmasın bir sayfalık özü olsun dedim. İlahi Sercan güldürdü beni akşam akşam ….

Bir de bana sorun :( simetrinin özünü bulacağım diye kendi özümü çürüttüm saatlerce…)

 
Toplam blog
: 3
: 890
Kayıt tarihi
: 14.11.08
 
 

Beni hangi kelimeler anlatır diye düşündüm... Önce hayattaki şanssızlıklarım geldi aklıma... Peşpeşe..