Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '07

 
Kategori
Eğitim
 

Sınavsız ikinci üniversite fırsatı (Yerleşen adaylar için)

Sınavsız ikinci üniversite fırsatı (Yerleşen adaylar için)
 

Evet yanlış duymadınız. Eğer 2007 yılı birinci yerleştirme yada ek yerleştirmelerde herhangi bir lisans programına yerleştiyseniz, herhangi bir sınava girmeden ikinci bir üniversiteyi daha okuyabilirsiniz.

Hem de okuyacağınız ikinci üniversite için derse devam zorunluluğunuz bulunmaz. Arzu ederseniz dersleri de evinizden takip edebilirsiniz. Hatta derslerin VCD yada DVD setlerini alarak arzu ettiğiniz zamanlarda da derslerinizi dinleyebilirsiniz.

En güzel tarafı ise yerleştiğiniz üniversiteyi tamamladığınızda elinizde bir değil, iki üniversite diploması olmasıdır. Ne dersiniz iki her zaman birden büyüktür değil mi :)

Eğer dört yıllık örgün bir programa kayıtlı iseniz, alanınız dışında olmak üzere üniversite sınavına girmeden bir açıköğretim programına müracaat ederek ikinci bir üniversiteyi okuyabilirsiniz. İkinci üniversite için, müracaat tarihleri içerisinde size en yakın açıköğretim bürosuna uğrayarak kaydınızı yaptırmanız yeterli.

Sınavsız olarak kayıt yaptırabileceğiniz açıköğretim programları, başvuru sürelerini ve size en yakın açıköğretim bürosunun adres ve krokisine ait bilgileri ÖSS ile ilgili sitelerde bulabilirsiniz.

Sinan ÇAĞIRAN
www.OSSservisi.com Editörü

 
Toplam blog
: 157
: 12370
Kayıt tarihi
: 22.08.06
 
 

1996-2000 Ondokuz Mayıs Üniversitesi Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Bölümü, Psikolojik Danış..