Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '07

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Sınırlar arasında

Sınırlar arasında
 

Banu Avar'ı tanımayan yoktur herhalde.

Genelleme yaptığım için özür dilerim. Ancak bu kişi, gerçek anlamda tanınması ve takip edilmesi gereken birisi. Geçmişini bilmiyorum, ancak ben program sunucusu olarak tanıdım . "Sınırlar Arasında" adlı programın sunucusu olarak ilk kez gördüm. Tabi programın yapımcısı o muydu bilmiyorum. Ancak aynı isimde bir kitabı olduğunu biliyorum. TRT 1 de yayınlanırdı "Sınırlar Arasında" . Denk geldikçe dikkatlice izler , farkında olmadan bu Ülke'nin arkasından çevrilen dolapları , hayretler içerisinde öğrenirdim.

Her program ayrı bir konuyu inceler ve gerçekten, ince eleyip sık dokuyarak , harika programlar çıkarırdı. İşte bu yüzden tanımayan arkadaşlara diyorum; denk gelirse kaçırmayın ya da program içerikli olması muhtemel kitabını mutlaka okuyun.

Bir kaç gündür yazdığım ve Ülke gerçekleri ile Dünya gerçeklerinin kesiştiği noktaları anlatmaya çalıştığım bloglarımın aslında gerçek açılımları o programlarda belgeleriyle anlatılmaktadır.

İlgi ve Bilgillerin dikkatine !

 
Toplam blog
: 54
: 742
Kayıt tarihi
: 03.10.07
 
 

Ev hanımıyım. Gıda mühendisiyim. Ancak şu anda çalışmıyorum. Evim işim olmuş durumda. Amatör olarak ..