Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '08

 
Kategori
Anılar
 

Sinüzit

Sinüzit
 

Kır , uzun saçlı, kolu dövmeli doktor; - Hoş geldiniz, buyurun şöyle

Burnu akan sümüklü ben ; - Hoş buldum...

Elindeki çubuğu burnuma sokan doktor ; - Hımmm….evettt…..hıııı….

Gözünden yaş gelen ben ; - Hayırdır ne gördünüz ki o kadar ?

- Bir saniye

- Peki :( (aklımdan burnumdan başlayıp , beynime kadar tüm uzuvlarımla alakalı bin bir kötü hastalık geçiyor )

- Tomografi isiyorum.

- Niye ki ?

- Öyle işte ara ara gelirler bana, durduk yere tomografi isterim.

- Aaaaa ! Valla mı ?

-Hanımefendi sinüzit ama onun evreleri var görmem lazım filmde.

- Hee peki ben bir koşu halledeyim.

- Alın bu kağıdı, buraya gidin.

-Niye ki daha yakın bir yer yok mudur ?

- Ben bilmem Ankara’dan yeni geldim, sizin bildiğiniz başka bir yer varsa madem oraya gidin.

- Haa, yok.

- Bu arada gözünüzün üstündeki fara mavi diyebilir miyim ?

- Diyebilirsiniz tabi bence mahsuru yok.

-Peki.

- Oldu o zaman ben gideyim.

- İlk içeri girdiğinizde söyleyecektim ama biraz sonra söyleyeyim bari dedim.

- Neyi maviyi mi ?

- Evet, mavi ve siyah (kaşımı, gözümü diyor zahir) ne kadar yakışmış birbirine diyecektim.

- Hee, o çubukları kulağına, burnuna sokup gözünden çıkarayım, önce bir samimi olalım, sonra mavi derim diye mi düşündünüz ?

- Hahaha evet :))

- Oldu o zaman iyi günler (La havle)


*** Tomogrofi sonucu , far meraklısı doktorun (ki Tuğrul duysa eminim mor farlada tanışacak kendisi) tahmini gibi sinüzit çıktı, ihmalim yüzünden de epey coşmuş , ilaç tedavisi işe yarar umarım, yaramazsa operasyon yolları taştan, ve yakın zamanda bu ameliyatı geçirdiğini okuduğum sevgili Alev Meisel' e de acil şifa diliyorum.

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..