Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '07

 
Kategori
Doğal Tedaviler
 

Sivilcelerimden 2 haftada nasıl kurtuldum...

Sivilcelerimden 2 haftada nasıl kurtuldum...
 

Beni tanıyanlar ve yakından görenler bilirler yıllardır ergenleşemediğimden midir, nedir bilemiyorum ama yüzümdeki sivilceler bitmedi gitti. 30 oldum neredeyse ama sivilcelerim hala ilk günkü gibi (ydi)

Neler denemedim ki; doktorlar, cilt bakım uzmanları, en ucuz cilt bakım ürünleri ve tabii yanında en pahallı bakım ürünleri vs. vs.

Hele en son yediğim kazıktan sonra iyice sinirlendim ve “artık uğraşmıyorum sizinle ne haliniz varsa görün” dedim. Ama onlar beni dikkate almamış olacaklar ki yüzümde yaşamaya devam ettiler.

Bitmeyen bir sivilce probleminiz varsa (benim ki gibi mesela); panik halinde her yola başvuruyorsunuz. Onlardan bir tanesi de şu ünlü kozmetik firmaları. Hani şu alışveriş mağazalarında göz boyayan bol ışıklı bol şatafatlı dükkanlardan bahsediyorum ve orada çalışan, tek amacı müşteri kapmak ve prim almak için çırpınan o insanlar… Ahh ahhh…

Özellikle biri var ki onu hayatım boyunca unutmayacağım. Eminim o da beni unutmayacaktır. Çünkü bu halimden yararlanıp dünyanın parasını sırtımdan kazanırken eminim bana çok gülmüştür. Dişimden tırnağımdan arttırıp aldığım cilt bakım ürünleri ki bu ürünler cilt bakım uzmanlarının testleri sonucunda tavsiye edilmiş olup, hatırı sayılır miktarda para yatırıp aldığım o ürünler şimdi; kuzu kuzu banyoda yatıyorlar. Neden mi? Eee bir işe yaramadılar çünkü. Ürünleri her gördüğümde içim yanıyor.

Küçük bir hatırlatma; şu nam salmış kozmetik firmalarına artık girerken bir kez daha düşünün derim…

Neyse, benim yaram biraz derin de o yüzden içimdeki öfke geçmiyor bir türlü.

Şimdi bunları ben neden anlattım?

Amacım kozmetik firmalarını size şikâyet etmek değil sadece benim yediğim kazıkları yemeyin diye anlatıyorum. Üstelik burada en çok sevdiğimiz kitabı anlatabiliyoruz, hafta sonunda gittiğimiz vizyon filmini ya da yine hafta sonunda gidip, gezip beğendiğimiz yerleri de anlatabiliyoruz da neden sağlığımız için önemli bir konuyu paylaşmayalım diye düşündüm. Sivilce problemi tam bir kabus, yaşamayan bilemez. Her gün, yeni bir sivilce ile uyanmak kadar kötü bir durum yok üstelik her yolu deneyip hala bir sonuç alamıyorsunuz o daha da kötü.

Uzun araştırmalardan sonra ben, bir ürün keşif ettim. Adı Granex. Benim gibi müzdariplere iyi bir kurtarıcı olduğunu düşünüyorum. Benim ki gibi sorunlu bir cildi neredeyse 2 hafta gibi kısa bir sürede üstelik zahmetsiz bir şekilde iyileştirdi. Aslında ürünü aldığım eczanede “2 ile 4 hafta arasında sonuç alabilirsiniz” demişlerdi. Gerçi çözüm tamamen cildinizdeki sivilce yoğunluğuna ve derinliğine bağlı. Pes etmeden, 1 aylık süreçte, sonuca mutlu bir şekilde ulaşıyorsunuz. Granex’in içeriğini Aloe vera ve meyan kökü oluşturuyor. En güzel yanı ise; tamamen doğal bir ürün olması ve hiçbir yan etkisinin olmaması. Yani faydası var, zararı yok. Ayrıca Granex’e ulaşımınız kolay, eczanelerden alabiliyorsunuz artı oldukça ucuz yani benim döktüğüm paralara bakarsanız, oldukça ucuz.

Sivilce mikrobik bir oluşum ama bunun yanı sıra psikolojik de bir olay. Bu sorunu yaşayanlar ne demek istediğimi çok iyi anlarlar. Artık daha rahat uyuyorum. Yastığımı daha rahat kullanıyorum. En önemlisi; aynaya baktığımda, kendime gülümseyebiliyorum en güzel yanı da bu zaten.

Bitirmeden önce küçük bir not: Sivilceli bir cildiniz varsa; asitli içeceklerden uzak durup aşırı yağlı besinleri özellikle, fast foodları tüketmemeye özen göstermeniz gerekiyor.

Sivilcesiz ve mutlu günler diliyorum.

 
Toplam blog
: 139
: 3267
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

Ya herşeyim ya hiçim.... Birbirinden güzel fotoğraflarıyla yazılarımı destekleyen canım arkadaşı..