Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '12

 
Kategori
Estetik / Güzellik
 

Siyaset başka güzellik başka!

Geçen gün Facebook’ta yaptığım çağrıda “ Hanımlar; Fransa ile aramızda olan husumetin güzelliğinize negatif etkisi olmasın! Fransa’yı güzellikle yenebiliriz ama olan size olur!” demiştim!

Meğer hanımlar doğal güzelliğe dönmüşler bile!

“Kantaron otu” kullanmaktan “Isırgan otuna” kadar; yaylalarda, dere kenarlarında ot kalmamış güzelliklerinin sürdürülmesi adına!

Sevindim diyebilirim ama bu kez de nesli tükenmekte olan floramız adına üzüldüğümü inkar edemem!

Seksenli yıllarda, yurtdışından gelişlerimde herkese Fransız ürünü güzellik mamullerinden getirirdim!

Getirmesen ayıp!

Mahallemde çakma Katrinler, Birijitler kol kola gezmeye başlamışlardı!

Muhtar benden bilmiyordu bunu tabi!

Bilse “mahallenin iftiharı” madalyam olurdu!

Çağrıyı yaparken, bir kozmetik firmasının sponsorluğundan hareket ettiğimi sananlar varsa ayıp ederler!

Ben memleketin havasının ter kokusundan arındırılması hassasiyetimden hareket etmiştim!

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..