Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '15

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Siz durmayı bilmezseniz, evren durdurur sizi !

Siz durmayı bilmezseniz, evren durdurur sizi !
 

https://www.youtube.com/watch?v=ReM_mKq7xOY

Her şerde bir hayr vardır derler ve doğrudur. 

Hastalıkta bile vardır kazanımlar, hayrlar.

Bir süre önce gittiğim Alanya gezisinde üşütmüşüm ve yaklaşık beş gündür ağır bir grip yaşıyorum.

Antibiyotiğe başladım, tam düzelir gibi hissediyorum, ertesi gün tekrar yoğun bir baş, vücut ağrısı ve halsizlikle gözlerimi açıyorum. Tam da kışı gripsiz geçirdim diye sevinirken, yaz başı yakaladı grip.

Hayatın yoğun koşturmacası içinde es geçtiğim, ya da görüp de fark edemediğim bir sürü şeyi fark ettim bu sürede ve sizlerle paylaşmak istedim.

Sabah ağrılarım ve halsizlik olduğu için geç kalkıyorum. Uyanıp odam bol oksijenle dolsun diye camı aralıyorum ve tekrar yatağa uzanıyorum. Sonra uzun uzun sokağın, tabiatın sesini dinliyorum...

Malum bahar ayı ve kuşlar ayrı bir tondan cıvıldamaya başlamışlar.

Bazı kuşlar kısa kısa neşeyle cıvıldaşırken, bazıları uzun uzun senfonik bir cıvıldama içindeler. Onlar neşeyle ötüşürken, rüzgarın tatlı esintisini hissediyorum, ağaçları sallamasını, yaprakların hışırdamasını, odamın tülünü havalandırmasını....

İçeriye dolan serin havanın vücudumu serinletmesini, bu serinliğin ruhuma yaşattığı ferahlığı iliklerime kadar hissediyorum...

Sonra, kitabımı, çayımı alarak, balkona çıkıp, gözlerimi kapatarak sabah güneşinin bedenimi ısıtmasını hissediyorum bol bol. Hücrelerimin güneşin sıcacık sarı ışığı ile şifalanmasını...

Her ne kadar şehirde de olsam, doğayla doldum ve doğayı dinledim yaşadığım bu hastalık vesilesiyle.

Sonra işlerimden, yoğun iş tempomdan zaman ayırıp da bitiremediğim kitapları okuyup bitirdim.

Bir şeyler karaladım, yeni yazılar kaleme aldım...

Bazen siz durmazsanız, evren sizi durduruyor, etrafına daha dikkatle bak, farkında ol, bir çok şeyi kaçırıyorsun diye :) 

Gribime teşekkür ediyor ve şükranlarımı sunuyorum. Farkındalığımı artırdığı. ruhumu, kalbimi ve zihnimi sakinleştirdiği, beni genişlettiği için 

Sevgilerimle,

A.Nilgün Aktaş 

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..