Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Siz hiç gitmek istediniz mi?

Siz hiç gitmek istediniz mi?
 

Siz hiç gitmek istediniz mi? Alıp başınızı uzaklara, çoook uzaklara gitmek…

Yanınıza sadece birkaç parça eşya alıp; sevdiklerinizi, sevdiğinizi geride bırakıp gitmek…

Doğrusunu söylemek gerekirse ben istedim…

Hayat bazen insanı çok üzüyor; kırıyor… O zaman kimseyi görmek, konuşmak istemiyorum. İşte ben o zamanlar gitmek istiyorum. Alıp başımı uzaklara, beni kimsenin bulamayacağı yerlere gitmek istiyorum.

Yapabiliyorum mu? Yanıt; kocaman bir ‘HAYIR’!

Ailemi, sevdiklerimi böyle yüzüstü bırakıp gidemem ki zaten. Onları üzmeye hakkım yok…

İşte hayatın bu kadar acımasız anlarını yaşadığım zamanlar doğru sahile giderim. Her şeyimi ona anlatırım. Ben öyle içten dinler ki benimle birlikte kızar; üzülür. Benimle birlikte ağlar; güler…

Birlikte birçok duyguyu paylaşırız… Dert, üzüntü, özlem, kırıldığım, üzüldüğüm birçok duyguyu…

Her şeyi alır uzaklara götürür…

Olsun, ben gitmeyim… Üzüldüğüm her şey benden uzaklara gitsin yeter.

Şimdi sıra sizde… Siz hiç gitmek istediniz mi?

 
Toplam blog
: 37
: 967
Kayıt tarihi
: 29.01.07
 
 

Blog yazarlarından Esma Kahraman'ın önerisi üzerine yazılarımı sizlerle paylaşmaya karar verdim. Esm..