Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '09

 
Kategori
Eğlence - Hobi
 

Sizce nedir cevabı

Sizce nedir cevabı
 

Geçen gün işyerinde radyo programlarından birini dinlerken radyo sunucusu cevabını ertesi gün vermesi şartıyla dinleyicilerine bir soru sorup programını bitirdi. Ben düşündüm cevabı bulmak imkansız gibi soru şöyleydi.

Issız adanın birinde bir tane işitme engelli, bir tane görme engelli, bir tane de konuşma engeli yaşıyorlarmış... Bu adada onlardan başka hiçbir insan yokmuş. Günlerden bir gün içlerinden işitme engelli olan hakkın rahmetine kavuşmuş. Konuşma engellinin görme engelliye dokunmamak şartıyla işitme engellinin öldüğünü bir şekilde anlatması gerekiyormuş. Bunu nasıl yapacak bir yolu varmış ama nasıl?

Zor bir soru gibi gözükse de görme engellinin çok iyi anlayacağı şekilde bir cevabı var. Cevap vermek isteyen arkadaşlar yazsın bakalım bilen olacak mı ben bilemedim bakalım sizlerden bilen olacak mı? Şimdiden teşekkürler saygı ve sevgilerimle.

 
Toplam blog
: 10
: 1711
Kayıt tarihi
: 03.12.08
 
 

Merhaba ben 24 yaşındayım. İzmir' de yaşıyorum. Açık Öğretim Fakültesi Kamu Yönetimi bölümü okuyorum..