Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '17

 
Kategori
Kitap
 

Söke'de İz Bırakanlar için neler dediler?

Söke'de İz Bırakanlar için neler dediler?
 

Söke'de İz Bırakanlar kitabım yeni çıktı. Basında ve internet ortamında genişçe yer aldı. Milliyet Blogta  bu kitabımla ilgili  öneride bulunan ve yorum  yazanlara özellikle   teşekkürlerimi   sunuyorum:. Hemen aklıma gelenleri  yazıyorum: Başta Söke  Kaykakamı  Sayın  Tahsinr KURBEYOĞLU, Gazeteci  Yılmaz ÖLMEZ, Ankara'dan Prof.DR. İrfan ÜNVER NASRATTINOĞLU, PEİNTA Eğitim Okullardı  Müdürü Mahmut  ÖNDER, Diyarbakır'dan  Kadri KAEPPAK  ve Milliyet Blogğ(tan  Nil ALAZ, Aykar SÖNMEZ,Cemile TORUN, Hüseyin BAŞDOĞAN, Halil Güven   SÖKELİ, Nahide ÇELEBİ, A.Rahman  BALCILAR, Kadri  KANPAK,Şahin ÖZŞAHİN   gibi  saygı değer arkadaşlarım      Yorum ve öneride   bulunmuşlardır    Herkese ayrı  ayrı teşekkürlerimi    sunuyorum.

 Bu  yazılanların  bir kısmını sizlerle paylaşmak  istiyorum:  

***

Eğitimci-yazar Sayın Abdulkadir Güler "Söke'de İz Bırakanlar" adlı yeni kitabını takdim etti. 30 yılı aşkın bir süredir yaşadığı Söke ile ilgili çok sayıda bilgi, belge ve biyografiye de yer verilen Güler'in kitabı, Söke hakkında geniş bilgi alınabilecek bir kaynak eser sayılabilecek nitelikte. Tebrik ve teşekkürlerimi sunuyorum.

                            Tahsin KURTBEYOĞLU -   SÖKE  KAYMAKAMI 

       Çok teşekkür ederim Abdülkadir Güler Hocam,teşekkürler sayfa arkadaşlarım...Sökeli Şair ve Araştırmacı Gazeteci Yazar Abdülkadir Güler, "Söke'de İz Bırakanlar" adı altında 444 sayfalık Araştırma,İnceleme ve Biyografî içerikli çalışmaya imza atarak Söke tarihinin uzak ve yakın tarihini sayfalarına taşımış. Dün doğum günümdü ve yüzlerce kutlama mesajı aldım ve onurlandım.Bugün de Güler Hocam "Söke'de İz Bırakanlar" arasında beni de sayfalarına taşıması bir başka onur ve gurur kaynağı oldu benim için. Doğum günümü kutlayan tüm sayfa arkadaşlarıma ve Abdülkadir Güler Hocam'a sonsuz teşekkürler ediyorum.

Not:Bu arada kitabın 23.sayfasına kadar ulaştım. Söke tarihi adına mutlaka okunması gereken çok önemli Söke arşivi.

        Gerçekten Söke'nin uzak ve yakın tarihine çok güzel ışık tutmuşsunuz. Söke arşivi olmuş. O nedenle yürekten kutladım. Fakat kutlamanın yanı sıra daha yeni eserlere imza atmanız içinde ben Söke'de ki işadamları ve sivil toplum Örgütleri'nin bu kitaplardan alarak hem maddi, hem de manevi olarak size katkı sağlayacaklarına inancım sonsuzdur.

·       Gazeteci  Yılmaz ÖLMEZ, 12  Temmuz 2017.

·        Sevgili Abdülkadir,

·        Çok değerli eserini bugün aldım...Sizi yürekten kutluyorum...İlk fırsatta bu değerli eserinizle ilgili yazacağım.

·        İçten selam ve sevgiyle gözlerinizden öperim.

·          İrfan Ünver NASRATTINOĞLU

                                  01.08. 2017- Ankara

Eğitimci yazar Abdülkadir GÜLER hocamızın "Söke'de İz Bırakanlar" adlı kitabı yayımlanmıştır. Her Söke'linin içinde kendisinden bir şeyler bulacağı bu kitabı kurumumuzdan temin edebilirsiniz. 

Hocamıza çalışmalarından dolayı teşekkür ederim.

                   Mahmut ÖNDER-  PENTA Eğitim Okulu Müdürü  –Söke , 01.08.2017

Merhaba Abdülkadir  Bey,Diyarbakır Yazarlar  ve Şairler    kitabının  daha   gelişkinini üretmişsihniz.  Sizleri  yürekternn    kutluyorum.  Aslında bu çerçevede  köyde, kasabada ve tüm  kentlerimizde  bufgibi  gibi     kitaplar  hazırlanmalıdır.   Ve Buinlar    Kent Müzelerinde   yer  verilmelidir.  Elinize  sağlık.

Kadri KANPAK-  Milliyet Blog.  18.07.2017-   DİYARBAKIR 

Söke'de uzun yıllar öğretmenlik   ve idarecilik  yapan  araştüırmacı  yazar  Abdülkadir  Güler   yeni bir kitaba daha  imza   attı. Eğitimciliığinin   yanı sıra    son olarak yazdığı    " Söke' de   İz  Bırakanlar   " kitabı    odak naktası oldu... Yazar abdülkadir  Güler'i     bu çalışmasındarn dolayı    kutluyoruz,  başarılarının  .devamını  diliyoruz...

Gerçek gazetesi.  Reyhan KAYA  - 24 .07.2017-   SÖKE

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..