Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '17

 
Kategori
Kitap
 

Söke'de İz Bırakanlar kitabım çıktı (2)

Söke'de İz Bırakanlar   kitabım  çıktı (2)
 

Yaklaşık 10 yıldır üzerinde  titizlikle  çalıştığım ve  büyük  önem verdiğim "  SÖKE'D E  İZ BIRAKANLAR  "  adını  taşıyan  kitabım   çok şükür   çıktı..Söke' nin tanınmış  simalarından ve    duayenlerinden  olan eski belediye başkanlarınrından EKREM KARAKAŞ'ın bana bir   vasiyeti vardı.  " Kadir Bey ,   Söke'de İz Bırakanlar " kitabını çıkarmalısın  " diyordu.  .  Ekrem Ağabeyi 05  Mayıs 2010  da yitkirdijk.(  mekanı  cennet olsun ).   Bu sözünü asla   unutmadım   ve  nihayet  bu kitapta   çıktı... Onun  sözünü  yerine getirmenin   mutluluğu içindeğim.  

Geçen gün    Söke'mizde yayımlanan  Söke  Ekspres gazetesi bunu bir  kısa haberle  dostlarımıza  duyurdu,  kendilerine  ve arayıp   tebrik edenlere    teşekkürlerimi   sunuyoırum.  Aynı haberi   sizlerle  paşlaşmak iskiyorum: 

 

*******************************************

Abdülkadir Güler’den yeni kitap; “Söke’de İz Bırakanlar” Çıktı...

Gazetemiz yazarlarından Abdülkadir Güler, yaklaşık 10 yıldır özenle üzerinde çalıştığı 

“Söke’de İz Bıkanlar” adlı kitabını çıkardı.

Araştırma, inceleme ve biyografi niteliğinde hazırlanan bu kitapın içindekiler 9 bölümden oluşuyor: Söke’nin Tarihine Toplu Bir Bakış, Söke Kültürü, Atatürk Söke’de, Söke'de Milli Mücadele, Cafer Efe ve Sökeli Ali Efe, Sökeli İdarecilerimiz, Dünden Bu Yana Gelmiş Geçmiş Belediye Başkanları ve Görev Alan Kaymakamlarımız, Söke’de Ticari Hayatımız, Sökeli Hayırseverlerimiz (cami ve okul yapanlar), Söke Kültürüne Ayna Tutanlar, Sökeli Şairler, Yazarlarımız, Emeği Geçen Eğitimciler ve Öğretmenler, Şairlerimizden Şiirler, Söke’de Basın-Yayın Hayatı gibi konular yer alıyor. Kitap 444 sayfadan oluşuyor. 

Bugüne kadar 25 kitaba imza attığını belirten Abdülkadir Güler: "1985 ten beri Söke’deyim. Ben kendimi artık bir Sökeli olarak kabul ediyorum. Söke’ye ve Söke kültürüne hizmet etmek benim yegâne amacımdır. Bugüne kadar 25 kitaba imza attım, beni en çok yoran bu eserim oldu diyebilirim. Bu yapıtımı Söke’de yaşayan ve hizmetleriyle gönüllerde iz bırakanların torunlarına bir vefa borcu bağlamında bu kitabımı armağan ediyorum. Bundan da mutluluk duyuyorum” diyor.

Yazar Abdülkadir Güler, "Bu kitabımı güzel Söke'mizde gönüllerde iz bırakanların sevgili torunlarına armağan edyorum" diyerek başladığı kitabı Söke'de büyük ilgi görmesi bekleniyor…

Biz de Söke Ekspres Gazetesi yazı ailesi olarak yazarımız Abdülkadir Güler’i çalışmalarından dolayı tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz.

 

Haber: İbrahim Özgezici

 

Bu haber 171 kez okundu. 

10 Temmuz 2017- Söke Ekspres.

 

Abdülkadir  GÜLER

11.07.2017-   SÖKE

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..