Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '14

 
Kategori
Şiir
 

Sol mu över böylesi

Sol mu över böylesi
 

Alıntı.


Kirpiğim kavustursam ruh uyur mu? Aklımdan
Sayki Anka tüyüsün tılsım akar gizinden
Uykumu savuştursam sen bayır mı saklımdan?
İçtiğim aşk meyisin derman sakar dizinden!
 
Dudağa okunmadan rast gitmiyor kalemim
Gün yüzüm diyerekten hep dolaştım çevrende
Ben yare dokunmadan kast etmiyor kalemim
Göz kırpıp eyerekten ben salaştım evrende.
 
Kaf dağımın masalı efsun koydum adını
Hem bilir hem söylersin kimler sever öylesi
Seni bana asalı çağlar saydım tadını
zevk alarak eylersin sol mu över böylesi?
 
Suflesinde akarken derinden coştum beste
Gecem aya bakarken serinden koştum este
Sen secerem sen suçum olsan da yalan kışım
Mazi defter dar açım salsan da talan yaşım.
 
Cemrelenir ularım yıllarım baş döngüsü
Deme! Bilmezmiş kimle? Anka hayran duygulu
Gönle gönlüm bularım hoş kavis kaş süngüsü
Nağmelerim ez cümle gönlüm seyran saygılı.
 
Sevdam deli vazgeçmez dedim soyun cezama
Her türlü anarımdan ben buldun demedim mi
Anka vefa es geçmez dedim koyun ezama
Yar yaşam pınarımdan sen oldun demedim mi?
 
 
http://www.edebiyatdefteri.com/siir/834730/
 
 
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..