Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Son 1 günün olsa ne yapardın?

Son 1 günün olsa ne yapardın?
 

Geçenlerde tiyatroda doğaçlama yaparken hocamız arkadaşlarımızdan birine herkesin mutlaka birşey yapabileceği bir konu verdi konu şuydu: ''Ömrünün son 1 gününü yaşıyorsun neler yapardın?''

Bir an herkeste bir sessizlik oldu sanırım herkes benim yaptığım gibi ben olsam gerçekten ne yapardım diye düşünüyordu.Düşünürken farkında olmadan sanki bir anda gerçekten ömrümün son 1 günümü yaşadığımın hayaline kaptırmıştım kendimi.Ve birden yine o meşhur ve hiçbir zaman benim sözümü dinlemeyen hatta beynimin dahi hükmedemediği gözyaşlarım akmaya başladı gözlerimden..

Düşündümde eğer gerçekten son bir saatim olsaydı ilk önce sevdiğime ondan gelicek tepki ne olursa olsun haykırırdım ''SENİ SEVİYORUM!!!..''diye.Ardından tüm aileme dostlarıma arkadaşlarıma onlara herzaman gerçekten değer verdiğimi onları bugüne kadar ne kadar üzdüysem ondan sonra onun iki katı daha çok üzüldüğümü ve pişman olduğumu söylerdim.Ve her zaman hepsinin tüm iyi ve kötü anlarında yanlarında olmak için çabaladığımı olamadığımda üzüldüğümü anlatırdım..Anneme ise birşey söyleyemezdim galiba seni çok seviyorum anneciğimden başka babamada...Ve çok teşekkür ederdim hiçkimse dahi yanımda yokken ailem olduğu için her matematikten bir aldığımda bir dahaki sefere düzeltirsin yavrum diyip bana sarıldıkları için..Ve babamdan çok özür dilerdim 5 alamadım senin için bir kere bile lisede babacığımm derdim sarılırdım..Ve hıçkırarak ağlardım onlarla son kez...doyasıya çok sulugözlüyümdür ya severim ağlamayı çünkü insanları gerçekten insan yapan tek şeyin duyguları ve gözyaşları olduğuna inanmışımdır hep...

Tüm sevdiklerimi bir masada toplardım kocaman upuzun bir masada herkes yanyana ve herkesin benim için yanımda olmak için olduğu bir yemek yerdik...Sonra son kez bir tiyatroda oynar..Son bir fener maçı izler..Ve son bir kez tuncaydan gol beklerdim....

Ve onlardan Tek birşeyi istemezdim''Benim için ağlamayın demezdim onlara..Çünkü öyle bir anda onun ne kadar zor olduğunu bilirdim...''

Ve şimdi sizlere soruyorum son 1 gününüz olsa ne yapardınız?

 
Toplam blog
: 7
: 732
Kayıt tarihi
: 29.12.06
 
 

İstanbul doğumluyum. Şu anda bir iletişim lisesinde RTV bölümü 2. sınıf öğrencisiyim. Yaklaşık 2 sen..