Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ne yapmalıyım?

Ne yapmalıyım?
 

Bugün size çok dertli olduğum bir konuda yakınacağım. Çünkü buaralar bu konu gerçekten benim çok moralimi bozuyor ve hala da bozmakta.

Yaklaşık 2 senedir gayet güzel bir şekilde aileminde bana verdiği destekle tiyatro eğitimi alıyorum. Ve bundan dolayıda çok mutluyum. Ama son günlerde aslında ailemin beni desteklemesinin sebebinin tiyatroyu sadece hobi amaçlı yapacağımı sanmalarından kaynaklandığını öğrendim. Ve bu beni hem üzdü hemde çok sinirlendirdi.

Ama düşününce bunun Türkiye' nin sorunu olduğunu anladım. Çünkü bizim ülkemizde kalıplaşan düşüncelerden birkaçı ise '' Tiyatrocuları görüyoruz aç kalırsın! '' , '' Tiyatrocudan adam olmaz '' gibi Anormal ve aklıma gelmeyen pek çok düşünce var. Aslında bunları düşünmelerine neden olan şey ise bazen 25-30 yıllık tiyatrocuların bile bir dizi sayesinde tanınması ya da ancak hak ettikleri paraları o sayede almaları.

Benim ileride tıpkı tiyatro oyunculuğu gibi isteyerek yapacağım ve şu anda okulunu okuduğum meslek ise '' Spikerlik '' . Ben bu günlerde ikisinin arasında çok kötü bir biçimde sıkışıp kaldım açıkcası. Spikerlik konusundada dertli olduğum en önemli husus her güzel seçilen bayanın hemen spiker yapılması. Halbuki bu işin eğitimini alan binlerce insan varken ve onlar işsizken her güzel seçilen insanın spiker olması sizcede çok saçma değilmi? Sanırım ülkemizde istediğim mesleği hemen yapabilmem için MANKEN yada bir güzellik yarışmasında 1. olmam gerek!!!

Sevgiler ve saygılar...

(Sadece düşüncelerimi paylaşmak istedim yazım biraz garip oldu affınıza sığınıyorum!)

 
Toplam blog
: 7
: 732
Kayıt tarihi
: 29.12.06
 
 

İstanbul doğumluyum. Şu anda bir iletişim lisesinde RTV bölümü 2. sınıf öğrencisiyim. Yaklaşık 2 sen..