Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Son ÇIRPINIŞ, Son ŞANS

Son ÇIRPINIŞ, Son ŞANS
 

Resim alıntı


Uzun yıllar önce okuyup not aldığım ve içinde kendimi bulduğum, beğeneceğinizi umarak paylaşmak istediğim bir şiir.

Yüreğime değsede bu sahte karanlık,

Bir ışık var bir yerlerde, bir aydınlık.

Bütün herşeyden çok sevdim seni,

Sevgim ve ben bu şehire sığmadık.

Aslında uzatsan ellerini tutacaksın,

Bak! Yüreğim senin, yarınlarımı sana verdim.

Mutsuz yaşadığımıza aldırma,

Aynı gökyüzüne bakıyoruz, ve aynı yıldızları paylaşıyoruz.

Aynı dileği tutuyoruz belkide, kayan bir yıldızın ardından.

Bitti artık herşey desekte, bir ışık var bir yerlerde.

Yüreğin gibi, tenin gibi ısıtıyor, yakıyor yüreğimi.

Koşuyorum boşuna aydınlığa, yani sana, yani umuda,

Yetişemiyorum aslında hayata...

Sonu yok şimdi efkarımın, ve nedeni yok sana tapmanın;..

Bir ışık var diyorum anlamıyor musun?..

Ben yanıyorum, sen üşüyorsun,

Söndürsene yangınımı artık, ne duruyorsun!..

Yüreğime değsede bu sahte karanlık,

Bir ışık var diyorum, bir aydınlık,

Daha ne anlatıyor, ne soruyorsun?..

Seni sevdiğimi çok iyi biliyorsun....

__ B i t t i __


AŞKTA SON BİR ŞANS, İLKİNDEN DAİMA İYİDİR. DEĞER VERİLİYORSAN EĞER!...

Mustafa TARKAN

 
Toplam blog
: 88
: 1496
Kayıt tarihi
: 06.05.09
 
 

İzmirli 1968 doğumluyum. Kamu kuruluşunda İnşaat teknisyeni olarak çalışmaktayım. Hayatta güzel ve y..